וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאדת הנוער: דולגופיאט סיים אחרון בגמר הקרקע

23.8.2014 / 14:42

המתעמל סיים שמיני בגמר עם ציון של 13.266, חצי נקודה פחות ממדליסט הארד. ביום ראשון הוא יופיע בגמר תרגיל הקפיצות

ארטיום דולגופיאט מתעמל מכשירים ישראלי. הוועד האולימפי בישראל,
ינסה לתקן ביום ראשון. דולגופיאט/הוועד האולימפי בישראל

המשלחת הישראלית לאולימפיאדת הנוער בנאנג'ינג קיוותה להשיג היום (שבת) מדליה שנייה, אבל לצערה הרב היא תצטרך להמתין עוד קצת. מתעמל המכשירים ארטיום דולגופיאט התייצב היום לגמר תרגיל הקרקע, אבל סיים במקום השמיני והאחרון ולא זכה לעמוד על הפודיום.

דולגופיאט סיים עם הציון 13.266 על התרגיל שלו, והיה רחוק חצי נקודה מהמקום השלישי שהיה מסדר לו מדליית ארד. מי שזכה בתחרות הוא הבריטי ג'יארני רג'יני-מורן שסיים עם 14.766 נקודות. היפנית קניה יואסה סיים עם הכסף והקוריאני מיונגוו לים הגיע שלישי.

ביום ראשון (14:00, שעון ישראל) ינסה דולגופיאט לתקן את הרושם כשהוא יתייצב גם לגמר תרגיל הקפיצות. כזכור, המתעמל השתתף גם בגמר הקרב-רב וסיים עשירי אחרי שזכה לציון 78.400 נקודות בסיכום הכללי.

בתחרות הקשתות נוצחה היום (שבת) מאיה רייסין בשלב 1/16 הגמר על ידי ההודית המה לת'ה בודה 7:3 . ביום ראשון היא תתחרה עם קשתית טורקיה בתחרות הזוגות המעורבים.

תחרויות השייט יגיעו להכרעה ביום ראשון לאחר שמרבית השיוטים במהלך השבוע בוטלו ובמסגרת התחרות ניתן היה לקיים שישה שיוטים בלבד לגברים ולנשים. נכון לעכשיו יואב עומר מדורג רביעי ונוי דריהן נמצאת במקום ה-11. אם גם מחר תהיינה רוחות חלשות, המיקום הנוכחי של הגולשים יהיה זה שיקבע את תוצאתם הסופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully