וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון מזרחי: ”המצב הביטחוני לא משפיע על ההכנות"

21.8.2014 / 17:27

יו"ר מכבי תל אביב על פתיחת ההכנות. על שיתוף הפעולה בין פיני גרשון לגיא גודס, אמר: "הם עובדים בהרמוניה מוחלטת"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: יותם בן דוד

בוידאו: פיני גרשון מוצג במכבי תל אביב

המצב הביטחוני בארץ משפיע גם על מכבי תל אביב. הצהובים הודיעו אתמול (רביעי) כי החליטו לדחות את הגעתם של השחקנים הזרים לשבוע הבא. עו"ד שמעון מזרחי הסביר בשיחה בוואלה! ספורט על ההחלטה: "היו כמה זרים שביקשו להאריך את החופשה בשבוע, ולדחות את תחילת האימונים ל-28 באוגוסט, אז חשבנו שיותר נכון שכולם יגיעו בעת ובעונה אחת ולא לפצל את ההגעה, מלבד אלו כמובן שנמצאים בארץ. סילבן לנדסברג למשל נמצא כאן כבר הרבה זמן".

לשאלה האם המצב הביטחוני משפיע על הכנותיה של הקבוצה, השיב יו"ר הצהובים: "בשלב הזה אין לזה השלכות על ההכנות של מכבי ואני מקווה שגם לא תהיינה השלכות". מזרחי התייחס לחזרתו של פיני גרשון למכבי תל אביב, כשבצעד מפתיע מונה לעוזרו של גיא גודס: "אני מדבר עם פיני וגיא מדי יום. הם נפגשו בשבוע האחרון מדי בוקר, גם היום הם ישבו ביחד. הם מכינים תוכניות לעונה הקרובה, תוכניות האימונים וכל מה שקשור בכך. הם עובדים יחדיו בהרמוניה מלאה".

עו"ד מזרחי הוסיף: "למה פיני חזר למכבי כעוזר? פיני החליט שהוא רוצה. כמו שאת מכירה, יש את ה"חיידק שמקנן בפנים אצל אנשים שאוהבים לאמן, אוהבים להיות במגרש הכדורסל, להרגיש את האווירה, כך הוא גם פיני. אין ספק שפיני הוא אדם מעוטר, עם הרבה תארים. הוא בוודאי לא צריך את הפרסום או ההתבלטות הזו, הוא בא להעניק את כל מה שיש לו ויש לו הרבה לתרום בכל מה שקשור לכדורסל. גיא חשב שזה יעזור לו מאוד".

שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אין למצב הביטחוני השפעה על הכנותיה של מכבי כרגע". מזרחי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully