וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מליקסון נפצע באימון, ייעדר שבועיים

21.8.2014 / 12:45

קשר באר שבע סובל ממתיחה בירך, עשוי להחמיץ את בלגיה. לפני כן האימון הופסק בגלל אזעקה, לוי מודאג. קשר הכח נבחן

one

בצל האימון שהופסק אתמול וההסלמה במצב הביטחוני באזור הדרום, הפועל באר שבע קיימה הבוקר (חמישי) אימון פתוח לתקשורת, במהלכו דיברו אלישע לוי ומאור מליקסון על המצב המקצועי והבטחוני באזור. כמו אתמול, גם במהלך האימון היום נשמעה אזעקה באזור והשחקנים פונו למרחב המוגן. לאחר מספר דקות האימון התחדש.

בהמשך מליקסון נפצע במהלך האימון ופונה לטיפול בחדר ההלבשה. על פי הערכות ראשוניות, הוא סובל ממתיחה בירך וייעדר כשבועיים. כזכור, מליקסון משתייך לסגל נבחרת ישראל, שתפגוש את בלגיה ב-9 בספטמבר למשחק הראשון במוקדמות יורו 2016, כך שייתכן שלא יהיה כשיר למפגש החשוב.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"מיטרוביץ' בין המועמדים ויש גם אחרים. יש גם שחקנים שמוכנים לבוא למרות המצב". לוי/ברני ארדוב

לוי אמר ש"כולם רוצים לחזור לשגרה וזה לא נורמלי שמשחק נדחה ארבע פעמים. המצב לא אופטימלי, אבל כולם נמצאים בחוסר ודאות ואני בדעה שאם יש משחק - אז שכולם ישחקו כדי שלא יהיה מצב שרק אנחנו לא נשחק. הזרים מתמודדים ואנחנו עושים מאמצים לצרף קשר אחורי. מיטרוביץ' בין המועמדים ויש גם אחרים. יש גם שחקנים שמוכנים לבוא למרות המצב".

"אנחנו רוצים להתחיל ומוכנים, זה יעשה שמח לתושבי באר שבע. אתה נמצא בחוסר ודאות, אבל זו המדינה שלנו", אמר מאור מליקסון. "המצב לא נעים וקצת מפחיד אבל כדורגל כרגע זה דבר משני, במיוחד לזרים שלא רגילים וזה עצוב. הסברנו להם על כיפת ברזל ואין סיכוי גדול שטילים ייפלו כאן".

אלישע לוי צירף לאימונים את הקשר הגנאי של הכח עמידר רמת גן, ג'ייקוב אסיידו, שכבר הופיע העונה פעמיים בגביע הטוטו. הסיכויים שיחתום אינם גבוהים. לקבוצה הוצעו גם שחקנה של פאוק סלוניקי קוסטין לאזאר ושחקנה של קלוז', אייטור מונרוי. במועדון הבהירו לניקולה מיטרוביץ' שאם יפחית משמעותית בדרישותיו הכספיות וישוחרר ממכבי תל אביב הוא יוכל לחתום בקבוצה. ככל הידוע, בית"ר ירושלים הציעה לו הצעה נמוכה בהרבה. ההצעה של באר שבע עומדת סביב 200 אלף יורו לעונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully