וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנוייביץ': "נצטרך לשחק טוב יותר כדי לנצח בליגה"

19.8.2014 / 22:35

מאמן מכבי חיפה פסימי למרות הניצחון בדרבי. קינן לבש את החולצה של טואטחה לאות הזדהות. עטר: נתנו להם יותר מדי כבוד"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אלכסנדר סטנוייביץ' יכול להיות מרוצה: רגע לפני שהליגה נפתחת הקבוצה שלו ניצחה 0:2 בדרבי את הפועל חיפה ושמרה על מאזן מושלם בגביע הטוטו. מכבי חיפה החמיצה בלי הפסקה, אבל רובן ראיוס עשה צדק עם צמד מאוחר (79 ו-90) והעניק לירוקים עוד שלוש נקודות. לפני פתיחת המשחק הזה רוב העיניים היו נשואות לראובן עטר, שערך בכורה כמאמן מול האקסית, אבל על המגרש הקבוצה שלו לא נראתה טוב, בעיקר בחלק האחורי שנחשף שוב ושוב ואם לא יכולת מצוינת של פז'מיסל קובארז' בין הקורות, זה היה נגמר בתבוסה קשה יותר.

בסיום המשחק לבש דקל קינן את החולצה של טאלב טואטחה לאות הזדהות איתו, ורוב אוהדי מכבי חיפה מחאו כפיים לבלם על המהלך, אך מיעוט מאוהדי הירוקים קילל והגיב בשריקות בוז.

רובן ראיוס כבש צמד, מכבי חיפה ניצחה 0:2 בדרבי

ראובן עטר מאמן הפועל חיפה. קובי אליהו
התקבל באהבה גם על ידי אוהדי מכבי חיפה. עטר/קובי אליהו

המאמן המנצח אלכסנדר סטנוייביץ' אמר בסיום: "ב-20 הדקות הראשונות שיחקנו טוב מאוד, אחר כך נחלשנו, אבל אמרתי לשחקנים שדרבי חייבים לנצח ואני מודה גם לקהל על התגובה שלהם, בעיקר בנוגע לטאלב טואטחה. הדבר הכי חשוב היה שטאלב יתנצל ויתחיל מאפס. נצטרך לשחק טוב יותר אם נרצה לנצח בליגה, נלך צעד צעד. אני מרוצה מההתחלה, לא מאוד מרוצה, אפשר להשתפר". על מועמדתו של ניקולה דרינצ'יץ' אמר: "הוא אחת האופציות, נחליט מה היא הטובה ביותר עבורנו".

ראובן עטר אמר בסיום: "היו דקות בסדר, היו דקות לא טובות, היו דקות של שליטה במרכז המגרש. היה לנו פיק ברכיים בהתחלה, נתנו להם יותר מדי כבוד, ולאט לאט נכנסו למשחק. המשחק הזה לא דומה למשחק הקודם שלנו, אבל לשמחתי זה רק גביע הטוטו. אני עדיין לא יודע באיזה הרכב אפתח בשבת, זה צריך להתבשל במהלך השבוע. מבחינתי זה היה משחק הכנה לליגה. הקבוצה נותנת לי ביטחון, אז אין סיבה שלא אחייך".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
יוסי בניון שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
בירך את החבר'ה מהספסל. בניון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully