וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע: בשל חידוש הירי, המשחק בספק

19.8.2014 / 19:36

שתי הקבוצות אמורות להיפגש ברביעי בגביע הטוטו (20:15, 5+ לייב), פיקוד העורף עלול לבטל. גם משחקי הליגה שלהן בספק

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ניב אהרונסון
המשחק של קבוצתו שוב יתבטל? אלישע לוי/ניב אהרונסון

חידוש הירי מרצועת עזה לעבר יישובי הדרום מעמיד בספק את קיום משחק גביע הטוטו מחר (רביעי, 20:15, 5+ לייב) בין מ.ס אשדוד להפועל באר שבע וקיים ספק גם לגבי משחקי שתי הקבוצות בסוף השבוע הקרוב, בו הן אמורות לארח את משחקי מחזור פתיחת העונה. כזכור, במהלך מבצע "צוק איתן" אסר פיקוד העורף על התקהלות של מעל אלף איש בשטח פתוח בכל היישובים הנמצאים בטווח שבין 40 ל-80 קילומטר מרצועת עזה. נכון להערב לא התקבלה עדיין החלטה וההכרעה הסופית לגבי המפגש בגביע הטוטו תתקבל רק מחר.

באר שבע ערכו היום את ההכנות הרגילות לקראת המשחק, ואלישע לוי אף תרגל הרכב, אבל במועדון יודעים שבכל רגע נתון ייתכן שפיקוד העורף יורה אחרת והמשחק יידחה למועד אחר. המשחק הזה, אגב, כבר נדחה פעמיים ואם זה יקרה שוב זאת תהיה הפעם השלישית.

בן אלגרבלי, יואכים אסקלינג, בן ביטון ודודי טויטו יפתחו בהגנה, גל אראל יחליף את רועי גורדנה ואילו דורמלול וסיראז' נאסר ישחקו מאחורי דובב גבאי ויוסף אבולאבן. רועי לבקוביץ' תורגל במקום אוסטין אג'ידה.

הרכב משוער: רובי לבקוביץ'; בן ביטון, בן אלגרבלי, יואכים אסקלינג, דודי טויטו; אור חביביאן, גל אראל, דור מלול, סיראז' נאסר, דובב גבאי, יוסף אבולאבן.

מוראד אבו ענזה שחקן הפועל בני לוד. ברני ארדוב
אמור לפתוח בחוד. אבו ענזה/ברני ארדוב

למרות הירי בצהריים לכיוון באר שבע, לא השתנו ההנחיות לגבי אשדוד והקבוצה ערכה את אימון הערב בהנחה שהמשחק יתקיים. גם מחר בשעות הבוקר המוקדמות מתכוונים במועדון להיות בקשר עם פיקוד העורף ומנהלת הליגה ולעקוב אחרי כל שינוי. הבעלים ג'קי בן זקן החליט כבר בשעות הבוקר שהמשחק מחר יהיה בסופו של דבר בתשלום ובמחיר אחיד של חמישים שקלים לכרטיס ובתמורה יהיה המשחק מול קרית שמונה בליגה פתוח ללא תשלום. במידה וייתקיים המשחק מחר, יערוך המאמן ניר קלינגר מספר רב של שינויים.

הרכב משוער: רועי משפתי, חאתם עבד אל חמיד, עידן מקדש, גל בר-אל, רחמים צ'קול, מיקי סירושטיין, אלכסנדר דוידוב, אור אינברום, ניב זריהן, טימור אביטן, מוראד אבו ענזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully