וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריזונה קרדינלס: ימשיכו ללכת במדבר

אמיר ציפורי

4.9.2014 / 9:30

אריזונה בונה קבוצה נחמדה עם ברוס אריאנס, אבל פאלמר יתקשה להביא אותה לפלייאוף והחסרונות בהגנה יורגשו היטב

קרסון פאלמר שחקן אריזונה קרדינלס. Stephen Morton, AP
8-9 ניצחונות, לא יותר. פאלמר/AP, Stephen Morton

מאזן בעונה שעברה: 6:10

מאמן: ברוס אריאנס (עונה שנייה)

הצטרפו: אנטוניו קרומרטי (מגן פינה), ג'ארד ולדיר (קו התקפה), ג'ונתן דווייר (רץ אחורי), טד גין ג'וניור (תופס), ארני סימס (קו התקפה), לארי פוט (ליינבקר), ג'ון קרלסון (טייט אנד)

בחירות דראפט בולטות: דיון ביוקנון (סייפטי), טרוי ניקלס (טייט אנד), ג'ון בראון (תופס), קארים מרטין (קיצוני הגנתי)

עזבו: קרלוס דנסבי (ליינבקר), דאריל וושינגטון (ליינבקר, מושעה), אנטואן קייסון (מגן פינה), חאבייר ארינאס (מגן פינה), רשארד מנדנהול (רץ אחורי, פרש)

המספר הנוסף: הידעתם ששחקן ההגנה של הקרדינלס, ג'ון אברהם, הוא היחיד בהיסטוריה של הליגה שרשם סאק נגד כל 32 הקבוצות ב-NFL.

טיפ לפנטזי: יאהו (18) ו-ESPN (46) חלוקים על הדירוג של אנדרה אלינגטון. ההתקפה של הקארדס תתבסס עליו, והוא גם ייקח חלק פעיל במשחק המסירה (שימו לב, PPR). לכו עם יאהו פה, וקחו אותו כרץ 1/2.

ברוס אריאנס מאמן אריזונה קרדינלס. Stephen Brashear, AP
עונה ראשונה חלומית. ועכשיו? אריאנס/AP, Stephen Brashear

העונה הראשונה של אריאנס במדבר הייתה חלום מתוק. הקרדינלס החליפו צוות אימון וחצי קבוצה ובבית החזק שלהם, אף אחד לא ציפה לפייט לשתי הגדולות כבר בעונה הראשונה. אבל זה בדיוק מה שקרה והקבוצה סיימה את העונה נהדר, עם שבעה ניצחונות בתשעת המשחקים האחרונים וכשהיא מחמיצה את הפלייאוף על חוט השערה. החלק החזק היה בהגנה, שהייתה במקום הראשון נגד הריצה, בזכות שביעייה קדמית חזקה ומהירה. אלא שהחוליה הזו ספגה מכה לא פשוטה בפגרה. אם האובדן של דנסבי לחוזה ענק במקום אחר (קליבלנד) עוד היה צפוי, הוא הוחתם לשנה אחת בלבד באריזונה ונתן עונת קריירה, הרי שההשעיה של וושינגטון יוצרת חור ענק במרכז.

הקווים הקדמיים והאחוריים עדיין חזקים. קרומרטי הוא החתמה מאותו סוג של דנסבי בשנה שעברה וג'ון אברהם המזדקן, אולי שחקן ההגנה הכי אנדרייטד בליגה, לא שכח איך מאכילים קוורטרבק דשא. אך כשחוליה אחת נחלשת בצורה כה משמעותית, זה משפיע על התפקוד של הקבוצה כולה. טוד בואלס, מאמן ההגנה שעשה עבודה מצוינת בעונה שעברה, יצטרך למצוא מחליפים ראויים במהרה.

קו ההתקפה באריזונה היה בדיחה לאורך שנים. בדיוק ההפך ממה שקוורטרבק כמו קרסון פאלמר, שאינו נייד וזקוק לזמן כדי לשחרר כדור, צריך על מנת להצליח. הצוות המקצועי נתן דעתו על כך והחתים בצד השמאלי של הקו, מה שנחשב בשנים האחרונות כעמדה הכי חשובה בהתקפה, את ג'ארד ולדיר מאוקלנד. יחד עם קופר הרוקי, שחוזר מפציעה, ייתכן שהקו המשופצר יעניק לפאלמר את השניה או שתיים הנוספות שחסרות לו להשלים מהלך. זה ישמח מאוד את לארי פיצג'רלד, שעדיין מסוגל להוריד כדורים מהשמיים ולהפוך אותם לטאצ'דאונים. הרץ האחורי הקומפקטי, אנדרה אלינגטון, נתן עונת פריצה (5.5 יארדים למסירה) ושוב יחלוק נשיאות עם רץ שמגיע מפיטסבורג, כאשר הפעם מדובר בדווייר.

ההימור: קשה, קשה. אם קו ההתקפה יידבק, זו יכולה להיות קבוצה חזקה מאוד. מצד שני, קשה לסמוך על פאלמר שייקח איזושהי קבוצה רחוק. את החיסרון של וושינגטון ודנסבי יהיה קשה להסתיר. 8-9 ניצחונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully