וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנט לואיס ראמס: מרגישים את הקרע

אמיר ציפורי

3.9.2014 / 17:00

העונה השנייה תחת פישר לא הייתה טובה כמו הראשונה, אבל הראמס קיוו להתקדם. אלא שאז בראדפורד קרע את הרצועה

סאם בראדפורד סנט לואיס ראמס פצוע. AP
כואב מאוד. בראדפורד גומר את העונה/AP

מאזן בעונה שעברה: 9:7

מאמן: ג'ף פישר (עונה שלישית)

הצטרפו: קני בריט (תופס), אלכס קרינגטון (קיצוני הגנתי), דאווין ג'וזף (גארד)

בחירות דראפט בולטות: גרג רובינסון (קו התקפה), ארון דונלד (קיצוני התקפי), למרקוס ג'וינר (מגן פינה), טרה מייסון (רץ אחורי)

עזבו: קורטלנד פיניגן (מגן פינה), קריס וויליאמס (גארד), דאריל ריצ'רדסון (רץ אחורי), קלן קלמנס (קוורטרבק), דריאן סטיוארט (סייפטי)

המספר הנוסף: ככל שהעונה שעברה התקדמה, כך שמנו לב יותר ויותר להגנה של הראמס. הסיבה המרכזית לכך היא קו ההגנה הקדמי, שכולל את כריס לונג, קנדל לנגפורד ורוברט קווין. השלישייה הזו הייתה אחראית ל-47 תיקולים בהם היריבים הפסידו יארדים.

טיפ לפנטזי: סיאטל זה מעולה, אבל יקר. קחו את ההגנה של הראמס שני סיבובים מאוחר יותר, יופי של הגנה ובונוס ספיישל טים. ישתלם.

ג'ף פישר מאמן סנט לואיס ראמס. Charles Rex Arbogast, AP
ממשיך לבנות. פישר/AP, Charles Rex Arbogast

הראמס לקחו צעד אחורה ב-2013, אחרי ההצלחה היחסית בעונה הראשונה של פישר. זה לא עצר את המאמן וההנהלה מלהמשיך ולהצעיר את הקבוצה ולבנות אותה בעיקר דרך הדראפט, תוך שימוש בבחירות המרובות שהשיגה הקבוצה בטרייד המכונן עם הרדסקינס (עבור RG3). פישר בנה הגנה מפלצתית והשנה הוסיף לה מנהיג תואם בדמותו של מאמן ההגנה האולטרה אגרסיבי גרג וויליאמס (המוכר על חלקו בפרשת הבאונטי בניו אורלינס), מאמין גדול בבליצים. קו ההגנה של הראמס חזק ואתלטי ואל רוברט קווין (19 הפלות קוורטרבק בעונה שעברה) וכריס לונג, מצטרף רוקי קשוח נוסף בשם ארון דונלד. חולית הליינבקרים לא מפגרת הרבה מאחור, עם מנהיג ההגנה לאורינייטיס ושחקן השנה השנייה אוגלטרי, שפישר הצליח ליישר לו את הראש בעונה שעברה וקיבל על כך דיבידנדים מיידיים (הוביל את הקבוצה בתיקולים ב-2013). ההגנה הזאת הולכת להיות הסיוט של החוף המערבי, קולגה ראויה לקבוצות האחרות בבית, שנשענות כולן על הגנה.

בהתקפה המצב פחות אופטימי. כאשר הכתבה הזו נכתבה בגרסה הראשונה שלה, הופיעה כאן פסקה לגבי סאם בראדפורד והעובדה שלמרות שלא הצדיק את האמון שקיבל מהמועדון, הוא יפתח עוד שנה מתחת לסנטר. הפסקה הזו הסתיימה במשפט: "אם ההלחמות בהתקפה, בעיקר זו בברך של בראדפורד, יעבדו כמו שצריך, תקום עוד קונטנדרית בבית הזה". אלא שלפני מספר ימים הכול השתנה ובמשחק קדם עונה מול קליבלנד, בראדפורד קרע שוב את הרצועה באותה ברך וייעדר לכל העונה... "החדשות היו קשות ביותר עבורו" אמר פישר בהתבטאות מעניינת, מיד לאחר שהודיע על סיום העונה של הקוורטרבק שלו. פישר המשיך והסביר שהראמס ימתינו להתפתחויות בשוק החופשי ולא ימהרו להחתים מחליף. שון היל, שהצטרף השנה, יקבל בינתיים את המפתחות. היל היה המחליף של מת'יו סטאפורד מהליונס ב-2010 ופתח בעשרה משחקים לאחר שסטאפורד נפצע במהלך העונה. "שון הוא הבחור שלנו, אני הבאתי אותו לכאן", הודיע פישר במסיבת העתונאים.

סנט לואיס ביצעה מספר מהלכים ​נוספים ​על מנת לספק ל​קורא הסימנים שלה​, מי שזה לא יהיה, כלים מסייעים​ בהתקפה​. קו ההתקפה קיבל חיזוק משמעותי ביותר בדמותו של גרג רובינסון, שנבחר שני בדראפט ויצטרף לג'ייק לונג, שחוזר מפציעה קשה. ​לפי מה שמסתמן, קל וחומר לאחר הפציעה של בראדפורד, יתמקד קו ההתקפה בראשות שני הברנשים הללו בפתיחת נתיבי ריצה. ​כך יתאפשר לסייחים ה​ צעירים ​והנמרצים ​זאק סטייסי (עונה שנייה) ו טרה ​מייסון (רוקי) להזיז את השרשראות ​אט אט קדימה ולשחוק את ההגנה היריבה​​. ​גם המשחק האווירי שודרג ואל ​חולי​י​ת התופסים, שמשוועת ל​תופס בכיר​ כבר כמה שנים, מצטרף קני בריט ​ש​מגיע מטנסי ומתאחד עם מאמנו לשעבר. ​ ​

ההימור: הבנייה ממשיכה והחלקים בפאזל מתחילים ליפול למקום. זו הקבוצה הכי צעירה בליגה, אבל היא עמוסה בכשרון, בעיקר בהגנה. החלק החלש הוא הקוורטרבק וקו ההתקפה שלו וזו נקודת תורפה ​קריטית ​, בליגה בכלל ובבית הזה בפרט​. נראה כאילו הראמס זקוקים לפחות לעוד עונה כדי להבשיל ולמצוא את הזהות שלהם. 8-9 ניצחונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully