וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: דסה, אצילי ולידור כהן חוזרים להרכב

19.8.2014 / 15:09

השלושה ששהו עם הצעירה יפתחו מחר (ד', 20:30, ספורט 5+ לייב) נגד מכבי פתח תקוה. חנן ממן עדיין לא חתם ולא ישחק

אלי דסה שחקן הנבחרת הצעירה. קובי אליהו
חוזר מהצעירה להרכב. דסה/קובי אליהו

בית"ר ירושלים תפגוש מחר (ד', 20:30, ספורט 5+ לייב) את מכבי פתח תקוה במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו. בשל העבודות בטדי תארח בית"ר גם את המשחק מחר באיצטדיון הברפלד בראשון לציון עם תקווה להשיג נקודות ראשונות במפעל.

לא מעט שינויים צפויים בהרכב הקבוצה ביחס למשחק ההפסד להפועל פתח תקוה (2:1). שלושת שחקני הנבחרת הצעירה. אלי דסה, עומר אצילי ולידור כהן יחזרו להרכב, כאשר גם שלומי אזולאי שגילה יכולת טובה במחצית השנייה יפתח בקישור האחורי לצידו של קלאודמיר. איציק כהן צפוי לפתוח בחוד ההתקפה לצידו של ז'רקו קוראץ'.

מי שלא ישחקו הם אופיר קריאף הפצוע וחנן ממן שעדיין לא חתם על חוזהו ולא עבר בבקרת התקציבים. אם ממן לא יחתום מחר על חוזהו הוא לא יוכל לשחק במשחק פתיחת העונה נגד הפועל באר שבע היות ולוקח קרוב יום לבצע את כל הפרוצדורות הקשורות בהעברה הבינלאומית. פרטי החוזה בין הצדדים סוכמו כבר אתמול ואם לא יצוצו בעיות של הרגע האחרון השחקן יחתום מחר על חוזהו.

בבית"ר יצרו קשר עם אלונה ברקת בנוגע לתומר סוויסה. ברקת עדיין מתעקשת על סכום גבוה עבור הקשר-חלוץ וכרגע הפערים בין הצדדים גבוהים. בכל מקרה בית"ר לא מתכוונת לוותר על סוויסה ומאמינה כי יגיעו להבנות עם הקבוצה מהדרום והשחקן יצטרף לבירה בשבוע הבא. המועדון הגיש בקשה לויזה עבור החלוץ סאני עמנואל וממתינים לתשובת משרד הפנים.

מכבי פתח תקוה ערכה הערב את האימון המסכם לקראת המשחק ממנו עולים שני שינויים: איתמר ניצן יחליף את צחי גיגי בין הקורות ואילו חגי גולדנברג יפתח בקישור בצד ימין במקום יובל יעקובוביץ'.

הרכב משוער בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אלי דסה, ססאר ארסו, זאב חיימוביץ', דושאן מאטוביץ', שלומי אזולאי, קלאודמיר, לידור כהן, עומר אצילי, איציק כהן, ז'רקו קוראץ'.

הרכב משוער מכבי פתח תקוה: איתמר ניצן; נאור פסר, איבן הרצג, דניאל דימוב, דדי בן דיין; בריאן חרסיסיץ', גידי קניוק, מרואן קבהא, חגי גולדנברג, ניקולס פלצ'וק; גיא מלמד.

תומר סוויסה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מקווים שיצטרף בשבוע הבא. סוויסה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully