וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: "אם משה אוחיון יאשר את ההצעה נחתים אותו"

19.8.2014 / 12:30

במכבי פתח תקוה אישרו את המו"מ עם קשר אנורתוזיס, שבודק את עניין המיסוי. דייקמן נחת להתרשמות לאחר שתנאיו סוכמו

one

אחרי שפנתה אתמול רשמית למשה אוחיון, מכבי פתח תקוה החלה הבוקר במגעים עם שחקנה של אנורתוזיס, שנמצא בארץ ולאחרונה שמר על כושר במדי הפועל ירושלים. אוחיון, שבודק את השפעת המיסוי על החוזה שהוצע לו, אמור להשיב היום סופית על ההצעה. "אם אוחיון יאשר שהוא רוצה להיות כאן בתנאים שהוצעו לו, נחתים אותו", אמרו הבוקר במועדון. "יחד איתו ועם זר נוסף, נוכל להיות קבוצה איכותית מאוד. מדובר בשחקן איכותי ומנוסה שיכול לתרום לנו מאוד". על הפניה לשחקן פורסם אתמול בוואלה! ספורט.

כזכור, פתח תקוה הודיעה אמש על הגעתו של הקשר ההולנדי דונובן דייקמן להתרשמות והבוקר הוא כבר נחת בארץ ושוחח עם ראשי המועדון. הקשר (26) ששיחק בעונה שעברה בספרטה רוטרדם ובעברו בלוקרן, שוחרר בתום העונה ובפתח תקוה מעוניינים לבחון אותו לפני שיוחלט סופית לגביו.

המגעים עם השחקן נוצרו לאחר שקשר נבחרת אסטוניה, קונסטנטין וסילייב, השהה את תשובתו לגבי הגעה לישראל לאחר שכבר סיכם את כל התנאים ואז ביקש לשקול פעם נוספת את ההתקשרות. פתח תקוה החתימה בשבוע שעבר את קוסטדין אזורוב הבולגרי בן ה-28 של ליירסה הבלגית, אקס סכנין, היה הזר הרביעי אחרי בלם לבסקי סופיה דניאל דימוב וקשר הפועל תל אביב בריאן חרסיסיץ' שהצטרפו הקיץ, וכן הבלם הקרואטי איבן הרצג שהיה הזר היחיד שנשאר בקבוצה מהעונה שעברה.

הקבוצה תתארח מחר אצל בית"ר ירושלים, במבחן האחרון שלה לפני המשחק מול מכבי תל אביב בליגה.

משה אוחיון שחקן לגיה ורשה. ברני ארדוב
"שחקן איכותי". אוחיון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully