וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: פרנסיס בנג'מין סיכם את תנאיו

המגן השמאלי הניגרי, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, יגיע להתרשמות. וגם: מה מעכב את העסקה עם מכבי חיפה

מגן נבחרת ניגריה פרנסיס בנג'מין קרוב להפועל תל אביב. תנאיו הכספיים של השחקן, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, כבר סוכמו והוא ינחת בישראל במהלך השבוע להתרשמות הדדית. אם כל הצדדים יהיו מרוצים הוא יושאל לעונה אחת עם אופציה לרכישה. בנג'מין, 21, הוא שחקנה של קבוצות הארטלנד הניגרית ובחודש ינואר האחרון היה קרוב מאוד להצטרפות לעירוני קרית שמונה.

בנוסף לבנג'מין, החלוץ הניגרי מתיו גודסון והבלם בן והבה החלו להיבחן בקבוצה והם מחכים להחלטה המקצועית של המנג'ר איל ברקוביץ' והמאמן אסי דומב בעניינם. נראה שהשניים יתאמנו עם הקבוצה בשבוע הקרוב לפני שיוחלט האם לצרפם לסגל. להפועל תל אביב יש כרגע שלושה זרים חתומים: יורחן קולין, לוקאס סאשה והרמוני איקנדה ובנוסף היא מחפשת שחקני הגנה לעיבוי הסגל.

והבה, 22, רשם בעונה שעברה 11 הופעות ליגה במדי בני יהודה. בעבר הופיע השחקן, שגדל בטוברוק, בעירוני קרית שמונה והפועל באר שבע. גודסון, 19, נחשב לכישרון בארצו והוא שיחק בעבר בליגות בעומאן, תימן ומצרים.

בניגוד להערכות שהיו אתמול כי עסקת הטרייד בין מכבי חיפה להפועל תל אביב, שתעביר את אוראל דגני למכבי חיפה בתמורה לסארי פלאח ושלומי אזולאי תיסגר, כרגע נראה כי היא תקועה וייתכן שלא תצא לפועל בכלל.

הסיבה המרכזית לקיפאון, לטענת האדומים, היא כי המועדון לא מוכן לשלם עמלת סוכן לאבי נמני, שמייצג את שני השחקנים בגובה של 80 אלף שקל לערך. זאת מכיוון שהוא לא היה חלק מתיווך העסקה אלא דרש את עמלת הסוכן לאחר שהתנאים בין הפועל לשחקנים נסגרו. יש שלוש אפשרויות לכך שהעסקה כן תצא לפועל בסופו של דבר.

האפשרות הראשונה היא שהשחקנים ישלמו מתוך משכורתם לנמני את עמלת הסוכן אם אכן הם מעוניינים לשחק בהפועל תל אביב. האפשרות השנייה היא שאזולאי ופלאח יחתמו בהפועל מבלי לערב את נמני בכלל בעסקה ואז ינסו להגיע להסדר משפטי מולו, כשכל ההערכות הן כי נמני יפסיד את כספו במקרה שכזה. יחד עם זאת, השחקנים חוששים מעימות עם נמני שמקושר בעולם הכדורגל. אפשרות שלישית היא שנמני יקבל ממכבי חיפה את עמלות הסוכן.

מבחינת הפועל תל אביב, אם אחד משלושת התנאים הללו לא ייצא לפועל, היא לא תחתים את שני השחקנים ותשאיר את דגני אצלה. בכל מקרה, הפועל שלחה הבוקר לנמני את טיוטות החוזה של השחקנים.

שחקן נבחרת ניגריה פרנסיס בנג'מין. GettyImages
יש חיזוק. בנג'מין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully