וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טואטחה: "עשיתי טעות. מפריע לי שמועדון שלם סובל"

19.8.2014 / 10:14

מגן מכבי חיפה יצא בהצהרה כדי לפשר על העימות עם האוהדים: "התנהגתי בצורה לא ראויה ואני מצטער. תשפטו אותי על פי המחויבות במגרש, מבטיח לא לאכזב". גורם: "נקווה שייפתח מעכשיו דף חדש"

one

"אני עובר תקופה לא פשוטה, עשיתי טעות מחוסר ניסיון ואני משלם עליה מחיר כבד. התנהגתי בצורה לא ראויה ואני באמת מצטער על זה, מפריע לי שמועדון שלם סובל בגלל המקרה הזה". כך אמר הבוקר (שלישי) מגן מכבי חיפה, טאלב טואטחה, בהודעה רשמית שפרסם בעקבות המצב אליו נקלע לאחרונה מול חלק מהאוהדים. טואטחה המשיך ואמר: "חתמתי לחמש שנים כי כל כולי מכבי חיפה. אני רוצה לבקש מקהל שיתרכז בעידוד הקבוצה וישפוט אותו על פי המחויבות שלי על המגרש. אני מבטיח לא לאכזב אותם".

כזכור, לאחרונה נכנס יוסי בניון לעובי הקורה בנוגע לעימות בין הצדדים, בניסיון לפתור את הסוגיה. ההודעה של טואטחה מגיעה לאחר התייעצות עם המועדון. שחקנים בקבוצה סיפרו כי טואטחה סבל מאוד מההתנהלות כלפיו בתקופה האחרונה ולכן החליט לצאת בהצהרה בתקווה לפתוח דף חדש בינו לבין הקהל. כזכור, לאחרונה ניסו במועדון לפשר בין הקהל לבין טואטחה, אך חלק מהאוהדים המשיך בקריאות המחאה. לאחר מחנה האימונים באוסטריה, הקרע החריף בגלל אירועי ליל, ובמועדון היה מי שאמר שטואטחה התבקש לא להגיע לזירת האירוע. "אחרי הדברים הללו, נקווה שייפתח דף חדש", אמרו במועדון.

חיפה תפגוש הערב את הפועל חיפה ללא יוסי בניון שלא יהיה בסגל הקבוצה בגלל פציעה ומשום שסטנוייביץ' מעדיף לשמור אותו כשיר למשחק הליגה ביום שני מול סכנין. המאמן ישמור על מספר שחקנים, כשג'אבר עטאא שחזר מפציעה ושותף בשני המשחקים האחרונים לא יהיה בסגל וקובי מויאל יפתח על הספסל. רובן ראיוס ומוחמד כליבאת תורגלו אף הם בהרכב, יחד עם חן עזרא. טאלב טואטחה מקבל עדיפות על פני שמואל שיימן.

התקשורת הסרבית מדווחת הבוקר (שלישי) שבמידה ויושג סיכום בין המועדונים, ניקולה דרינצ'יץ' יצטרף למכבי חיפה בסוף אוגוסט, אחרי צמד המשחקים של פרטיזן בלגרד במסגרת פלייאוף מוקדמות הליגה האירופית. כזכור, המאמן סטנוייביץ' מפעיל לחצים לצרף את הקשר האחורי המונטנגרי, שתנאיו כבר סוכמו בעבר, אך קבוצתו סירבה לשחררו במהלך הקיץ. כעת נראה שנסללה דרכו של דרינצ'יץ' לחיפה, אך בכל מקרה השחקן לא יצטרף לירוקים לפני המחזור השלישי בליגת העל.

בהמשך שלחה חיפה עדכון בנוגע למשחק מול סכנין: עד כה נמכרו כ-6,000 כרטיסים. כ-3,000 כרטיסים נוספים הוקצו לאוהדי בני סכנין. המכירה נמשכת. כל אלו בנוסף לכ-15,000 מנויים. עד כה הבטיחו את מקומם באצטדיון כ-22 אלף איש.


הרכב משוער: ולדימיר סטויקוביץ', אייל משומר, דקל קינן, אדין צוצאליץ', טאלב טואטחה; רובן ראיוס, גוסטבו בוקולי, מוחמד כליבאת (עידן ורד), חן עזרא; אלון תורג'מן, מוחמדו אידריסו.

טאלב טואטחה שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"מצטער". טואטחה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully