וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיקגו ברס: זה חייב להספיק הפעם

יובל קליין

2.9.2014 / 9:00

אם ג'יי קאטלר יהיה בריא ואם היכולת מהשנה הראשונה תחת טרשטמן תישמר, הדובים יהיו בפלייאוף. כל דבר אחר יהיה כישלון

ג'יי קאטלר שיקגו ברס. Jim Prisching, AP
אסור לו להיפצע. קאטלר/AP, Jim Prisching

בעונה שעברה: 8:8 (מקום שני ב-NFC צפון)

מאמן: מארק טרשטמן (עונה שנייה בקבוצה)

הגיעו: ג'רד אלן (אנד הגנתי), למאר יוסטון (אנד הגנתי), ווילי יאנג (אנד הגנתי), אדריאן ווילסון (סייפטי, כבר הספיק להיחתך).

בחירות דראפט בולטות: קייל פולר (מגן פינה, וירג'יניה טק), איגו פרגסון (תאקל הגנתי, LSU), וויל סאטון (תאקל הגנתי, אריזונה סטייט), קאדים קרי (רץ אחורי, אריזונה).

עזבו: ג'וליוס פפרס (דארק סייד, גרין ביי), ג'וש מקאון (קוורטרבק, טמפה ביי), קורי ווטון (אנד הגנתי, מינסוטה), דווין הסטר (מחזיר בעיטות, אטלנטה).

המספר הנוסף: ברנדון מארשל נחשב לאחד התופסים הטובים במשחק, אבל הוא גם אחד המפילים הגדולים שיש. בשלוש השנים האחרונות הוא רשם 35 הפלות, שבטוח גרמו לא פעם לתושבי שיקגו להפיל מצדם את הנקניקיה לריצפה.

טיפ לפנטזי: ג'יי קאטלר עומד להתפוצץ. אם הוא נוחת אצלכם כקוורטרבק שני ואין לכם את פייטון/ארון/דרו – הוא יפתח אצלכם המון. ערך גבוה לבחירה שתשלמו עליו.

ברנדון מארשל שיקגו ברס. Jim Prisching, AP
מספיק להפיל כדורים. מארשל/AP, Jim Prisching

אחרי שמונה שנים תחת לאבי סמית', החליטו הברס בשנה שעברה לשנות כיוון ולתת את המושכות למאמן התקפי וידידותי לקוורטרבקים בדומת טרשטמן. המהפכה של המאמן, שהגיע מהפוטבול הקנדי, הייתה מיידית וההתקפה של שיקגו הפכה לאחת המלהיבות בליגה. לא רק שהברס הצליחו לייצב את קו ההתקפה הבעייתי, הם גם סיימו את העונה במקום השני בנקודות פר משחק. מבחינה אישית, טרשטמן הצליח להוציא את המיטב מחומר השחקנים שלו, כאשר ג'יי קאטלר מסר ל-19 טאצ'דאונים למרות ששיחק רק 11 משחקים עקב פציעות. צמד התופסים ברנדון מארשל (12 טאצ'דאונים) ואלשון ג'פרי (שבעה), סיימו את העונה עם שיאי קריירה.

מצד שני, ההגנה החזקה, שהייתה מזוהה עם ההיסטוריה של הקבוצה בכלל ושל לאבי סמית' בפרט, נעלמה לחלוטין. קבוצות רצו על חשבון מרכז ההגנה של הברס ללא הפסקה והנקודה הזאת הייתה המטרה העיקרית לשיפור של הצוות המקצועי בפגרה. הקבוצה מעיר הרוחות הביאה את ג'רד אלן, וויל יאנג ולמאר יוסטון, שלושה שחקנים מנוסים, במטרה לשפר את קו ההגנה. גם בחירות הסיבוב השני והשלישי של הדראפט הלכו לעמדות אלה, כך שאנו אמורים לראות שיפור בנושא. שימו לב גם למגן הפינה החדש קייל פולר, שזוכה להמון שבחים במחנה האימונים ואמור להיות הפנים של הסקנדרי ביום בו צ'ארלס טילמן יפרוש.

לא נסיים מבלי להזכיר את הרץ האחורי מאט פורטה המצוין, שסיים את העונה האחרונה במקום השני בליגה ביארדים על הקרקע. אין סיבה לכך שקצב השגת היארדים שלו יואט ובתוך שיטת ההתקפה החדשה של הברס, ראינו את פורטה משמש כחלק חשוב גם ממשחק המסירה, דבר שעוזר לקאטלר לרווח את המגרש עם צמד התופסים הקטלניים שלו בצדדים.

ההימור: זה נראה טוב, כל עוד קאטלר יהיה בריא. אם כן, הקבוצה תשיג את הניצחון שהיה חסר לה כדי להגיע לפלייאוף בעונה שעברה. 7:9 שיספיק מינימום לווילד קארד.

  • עוד באותו נושא:
  • שיקגו ברס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully