וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרין ביי פאקרס: טובים, אבל לא מספיק

יובל קליין

1.9.2014 / 9:00

גם עם חצי ארון רוג'רס, האורזים זכו שוב בבית. אין סיבה שזה ישתנה, אבל לא נראה שגם יש להם את הכלים ללכת כל הדרך

ארון רוג'רס גרין ביי פאקרס. AP
לא מפספס פלייאופים. רוג'רס/AP

בעונה שעברה: 7:1:8 (מקום ראשון ב-NFC צפון, הפסד בווילד קארד לסן פרנסיסקו)

מאמן: מיק מקארת'י (עונה תשיעית בקבוצה)

הגיעו: ג'וליוס פפרס (אנד הגנתי), לטרוי גוויון (תאקל הגנתי).

בחירות דראפט בולטות: הא-הא קלינטון-דיקס (סייפטי, אלבמה), דוונטה אדאמס (תופס, פרזנו סטייט), קרי ת'ורטון (תאקל הגנתי, סאות'רן מיס), ריצ'רד רודג'רס (טייט אנד, CAL).

עזבו: ג'רמייקל פינלי (שחקן חופשי), ג'יימס ג'ונס (אוקלנד), ג'ונתן פרנקלין (נאלץ לפרוש עקב פציעה)

המספר הנוסף: ההשפעה של אדי לייסי במדי הפאקרס הייתה כל כך מיידית, ש-1,178 היארדים אותם השיג אשתקד על הקרקע הציבו אותו במקום התשיעי של הקבוצה בכל הזמנים ביארדים לעונה.

טיפ לפנטזי: לפני שנתיים כל תופס צהוב-ירוק בהתקפה של רוג'רס היה בחירה ראויה. כרגע אין תופס או טייט אנד בסגל ששווה את ה"הימור" הזה אחרי נלסון וקוב. ג'ארט בויקין עשוי ליפול למשבצת מהווייברס, אבל לא שווה בחירת דראפט.

בי ג'יי ראג'י שחקן גרין ביי פאקרס. Ronald Martinez, GettyImages
ההגנה צריכה להסתדר בלעדיו. ראג'י/GettyImages, Ronald Martinez

איכשהו, האורזים זכו בבית בעונה שעברה. הם עשו זאת למרות מגפת פציעות, שהשביתה את מרבית הכלים ההתקפיים. בזמן שארון רוג'רס ישב בחוץ שמונה משחקים, הפאקרס הצליחו לנצח רק פעמיים וברור שהוא חייב להיות כשיר כדי שהפאקרס ישחזרו לפחות את הישגי 2013. לא רק רוג'רס מסמל את ההתקפה המלהיבה של הפאקרס, אלא גם התופסים ג'ורדי נלסון ורנדל קוב, שמדי שבוע מבצעים מהלכי פלייסטיישן על כר הדשא. לחבורה הזו הצטרף גם אדי לייסי, שנתן עונת רוקי מוצלחת מאוד כרץ האחורי המוביל והוסיף איום קרקעי, שלא היה ממש קיים בלמבו פילד בשנים האחרונות. רק בעמדת הטייט אנד יש חורים, אחרי שפינלי עזב עקב פציעה בצוואר ובגרין ביי מקווים שאחד משלושת השחקנים הקיימים בעמדה ינצל את הוואקום שנוצר.

בהנחה שההתקפה שוב תביא את הפאקרס למשחקים החשובים של העונה, נשאלת השאלה האם ההגנה, שנראתה עייפה וחסרת ברק בשנה שעברה, תוכל להתמודד עם ההגנות הבכירות של ה-NFC, כמו הסיהוקס או הניינרס. לשם כך הקבוצה לקחה עם הבחירה הראשונה שלה את השחקן עם השם הכי מגניב בדראפט האחרון, הא-הא קלינטון-דיקס, שיתבקש למלא את החלל בעמדת הסייפטי, שעדיין קיים מאז עזיבתו של צ'ארלס וודסון. הקבוצה נתנה חוזה מכובד לשחקן הפינה סם שילדס והחתימה את פפרס, בתקווה שיצליח לסחוט עוד קצת מהקריירה הנהדרת שלו במקום חדש. גם השמות הרגילים כמו אי ג'י הוק וקליי מת'יוס ימשיכו להיות חלק מההגנה, כאשר בלמבו פילד מקווים שהאחרון יצליח להישאר בריא ואדיר. מי שכבר לא הצליח להישאר בריא וגמר את העונה עוד בפריסיזן הוא בי ג'יי ראג'י, אבידה כואבת להגנת האורזים.

ההימור: מאז שרוג'רס קיבל סוף סוף את עמדת הקווטרבק בפאקרס, הוא פספס את הפלייאוף רק פעם אחת וגם זה קרה בעונה הראשונה שלו בתפקיד. לא נראה שהנתון הזה הולך להשתנות בקרוב. 6:10 והפסד פלייאוף לסיהוקס או לניינרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully