וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וני מאנזיל סימן אצבע משולשת לשחקני וושינגטון

19.8.2014 / 8:06

קליבלנד הפסידה בבירה 24:23 והקוורטרבק הצעיר, שחווה משחק לא טוב, איבד את העשתונות: "הייתי צריך להיות חכם יותר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסתבך. מאנזיל/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשחק שחתם הלילה (בין שני לשלישי) את השבוע השני של הפריסיזן ב-NFL ייזכר פחות בגלל האיכויות שנראו על כר הדשא בוושינגטון ויותר בשל ג'וני מאנזיל.

הרוקי הצעיר של קליבלנד, שמושך אש ומספק כותרות בכל רגע נתון, איבד קצת את הראש במשחק ששודר מחוף לחוף בארצות הברית. 2:28 דקות לסיום הרבע השלישי, ג'וני פוטבול סיפק מסירה שלא הושלמה לכיוונו של ג'ונתן קראוס וזכה כנראה לתגובה נלעגת מצד הספסל של הרדסקינס. בתגובה, בדרכו חזרה להאדל, הוא הניף אצבע משולשת, שנתפסה היטב במצלמות הטלוויזיה.

"הייתי צריך להיות חכם יותר. המצלמות היו כולן עליי", אמר מאנזיל בסיום ואילו מאמנו מייק פאטין היה מאוכזב: "חלק גדול מלהיות שחקן פוטבול, במיוחד קוורטרבק, זו היכולת לשמור על רוגע. נצטרך לעבו איתו על זה. סיפרו לי על המקרה רק אחרי המשחק וזה מאוד חבל". לאורך המשחק כולו שחקני ההגנה של וושינגטון חגגו מהלכים מוצלחים עם תנועת ה"כסף" המזוהה עם מאנזיל, שצפוי להיקנס על ידי הליגה בכ-11 אלף דולר, זאת למרות שהשופטים לא ראו את המקרה ולא זרקו דגל על התנהגות בלתי ספורטיבית.

במשחק עצמו, וושינגטון ניצחה 23:24. קירק קאזינס הוביל עם 12 מ-21 ל-145 יארד, טאצ'דאון ואיבוד. רוברט גריפין השלישי הסתפק ב-6 מ-8, 112 יארד ואיבוד. קולט מקוי הוסיף טאצ'דאון ואיבוד משלו. בקליבלנד, שני הקוורטרבקים שנאבקים על עמדת הפותח היו רעים. בריאן הוייר סיים רק עם 2 מ-6 ו-16 יארד, מאנזיל עם 7 מ-16, 65 יארד וטאצ'דאון. דווקא קונור שואו הרשים עם 8 מ-9 ל-123 יארד וטאצ'דאון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully