וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוליינה פנת'רס: סופה של הפתעה?

עמר סלע

31.8.2014 / 18:00

הפנתרים וקאם ניוטון הדהימו את הליגה בעונה שעברה, אבל איבדו חלק משמעותי מכוח ההתקפה שלהם ויחזרו למציאות

קאם ניוטון שחקן קרוליינה פנתרס. AP
יהיה קשה לשחזר. ניוטון/AP

בעונה שעברה: 4:12 (מקום ראשון ב-NFC דרום, הפסד במשחק הראשון בפלייאוף לסן פרנסיסקו)

מאמן: רון ריברה (עונה רביעית בקבוצה)

הגיעו: ג'ריקו קוצ'רי (תופס, פיטסבורג), ג'ייסון אוואנט (תופס, פילדלפיה), אד דיקסון (טייט אנד, בולטימור), טיקוואן אנדרווד (תופס, טמפה ביי), רומן הארפר (סייפטי, ניו אורלינס), תומאס דייקו (סייפטי, אטלנטה), אנטואן קייסון (מגן פינה, אריזונה), ג'ו ווב (קוורטרבק, מינסוטה).

בחירות דראפט בולטות: קלווין בנג'מין (תופס, פלורידה סטייט), קוני איליי (קיצוני הגנתי, מיזורי).

עזבו: סטיב סמית' (תופס, בולטימור), ברנדון לאפל (תופס, ניו אינגלנד), ג'ורדן גרוס (תאקל, פרש).

המספר הנוסף: קאם ניוטון נכנס למחנה האימונים של הפנת'רס החודש ללא הפרצופים המוכרים של סטיב סמית', ברנדון להפל וטד גין ג'וניור, שעזבו את הקבוצה. בעונה שעברה, יותר ממחצית מהמסירות של ניוטון (56 אחוזים) הלכו לעברה של השלישייה הזו.

טיפ לפנטזי: בלי ששמתם לב, ג'ריקו קוצ'רי תפס לעשרה טאצ'דאונים בשנה שעברה בפיטסבורג ויהיה פנוי בסיבובים המאוחרים.

רון ריברה מאמן קרוליינה פנתרס. Mike McCarn, AP
פתאום הוא הפך למאמן לגיטימי? ריברה/AP, Mike McCarn

קרוליינה הייתה ההפתעה הגדולה של העונה שעברה. עם קאם ניוטון, שאף אחד כבר לא באמת האמין בו אחרי שתי עונות בינוניות ועם התקפת הריצה העייפה של וויליאמס את סטיוארט, ועם ריברה, שכבר לא היינו בטוחים שיכול להיות מאמן ראשי.

ופתאום? בום טראח: עונה של 12 ניצחונות וההגנה השנייה הכי טובה בליגה, עם הכי הרבה הפלות קוורטרבק והכי פחות טאצ'דאונים לחובתה. לצד ההגנה המרשימה, ניוטון התחיל להראות הרבה יותר טוב וההתקפה הייתה קצת יותר מאוזנת - בין ריצה ומסירות לריצות מתוכננות של ניוטון. האם השנה זה יחזור על עצמו?

לא.

ההתקפה הולכת להידרדר. ניוטון עבר ניתוח רגל בפגרה ולא שיחק בתחילת קדם העונה, שני התופסים המרכזיים (סמית' ולאפל, עם 40% מהתפיסות בעונה הקודמת), עזבו ובמקומם הגיעו בנג'מין בדראפט ועוד שלושה שחקניפ שהיו משלימים בכל קבוצה בה שיחקו. היחיד שנשאר מצוות התופסים של 2013 הוא אולסן ועם כל החבורה הזו וכאשר משחק המסירה של קרוליינה דורג רק במקום ה-26, יהיה קשה. משחק הריצה כבר התחיל להראות מגושם בעונה שעברה וסיים עם ממוצע של 4.1 לריצה, לא משהו בהתחשב בכך שניוטון לקח חלק ארי מהריצות.
האם ההגנה תצליח להיות חזקה מספיק כדי להחזיק את ההתקפה? גרג הארדי יושעה למספר משחקים עקב אלימות במשפחה ולא יהיה קל לחפות על חסרונו. בסופו של דבר, ההגנה תהיה טובה, אבל זה לא יספיק ופציעה או שתיים יסגרו את העסק.

ההימור: 10:6 והביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully