וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טמפה ביי באקנירס: שוב נתחיל מהתחלה

עמר סלע

30.8.2014 / 18:00

שודדי הים מפלורידה החליפו את צוות האימון, הביאו את לאבי סמית' וינסו להשתפר עם ג'וש מקאון. קשה להאמין שזה יעבוד

לאבי סמית מאמן שיקגו ברס. Charlie Neibergall, AP
אתגר גדול בקבוצה כושלת. סמית'/AP, Charlie Neibergall

בעונה שעברה: 12:4 (מקום רביעי ב-NFC דרום)

מאמן: לאבי סמית' (עונה ראשונה בקבוצה)

הגיעו: ג'וש מקאון (קוורטרבק, שיקגו), אלטרואן וורנר (מגן פינה, טנסי), מייג'ור רייט (סייפטי, שיקגו), לואיס מרפי (תופס, ניו יורק ג'איינטס), מייק ג'נקינס (מגן פינה, אוקלנד), אנטוני קולינס (תאקל, סינסינטי), ברנדון מאיירס (טייט אנד, ניו יורק ג'איינטס), מייקל ג'ונסון (קיצוני הגנתי, סינסינטי), לזלי פרייזר (מתאם הגנה), ג'ף טדפורד (מתאם התקפה).

בחירות דראפט בולטות: מייק אוואנס (תופס, טקסס M&A), אוסטין ספריאן ג'נקינס (טייט אנד, וושינגטון), צ'ארלס סימס (רץ אחורי, וושינגטון).

עזבו: גרג שיאנו וצוות האימון, מייק וויליאמס (תופס, בפאלו), ג'רמי זוטה (סנטר, בפאלו), דונלד פן (תאקל, אוקלנד), דארל ריוויס (מגן פינה, ניו אינגלנד), לורנס טיינס (בועט, שחקן חופשי).

המספר הנוסף: 38 אחוזים מהיארדים של טמפה ביי באוויר היו שייכים לוינסנט ג'קסון, יותר מכל יחס יארדים אישיים מול קבוצתיים של תופס אחר בליגה.

טיפ לפנטזי: קוורטרבק מנוסה אבל עדיין צעיר מספיק, עם תופס אחד תותח-על, תופס שני רוקי שיהיה תותח ורץ אחורי קשוח שיאריך את הדרייבים. תוסיפו הגנה טובה שתעזור ליחס הפוזשן וג'וש מקאון הוא הגניבה הכי גדולה בדראפט.

ג'וש מקאון שיקגו ברס. Charles Rex Arbogast, AP
היה לא רע בכלל בשיקגו. מקאון/AP, Charles Rex Arbogast

במפרץ בפלורידה בנו קבוצה חדשה, מהניילונים: צוות אימון חדש, שחקנים חדשים, הכול חדש. הפעם, שודדי הים החליטו להביא מאמן עם ניסיון ורזומה מכובד בליגה. אחרי שלאבי סמית' הצעיד את שיקגו לסופרבול בעזרת ידו הרעועה של רקסי, בטמפה ביי מאמינים שהוא יכול לחולל ניסים גם עם מה שיש להם להציע.

11 שחקנים חדשים אמורים לפתוח השנה בטמפה (חצי מההרכב, למי שמתקשה בספירה), כאשר השאלה הגדולה תהיה סביב יכולתו של מקאון, שאחרי עונה חביבה למדי בשיקגו ב-2013, אותה סיים עם 13 טאצ'דאונים ואיבוד אחד בלבד בשמונה משחקים, ממוצע יפה על הנייר אבל גם פחות מטאצ'דאון וחצי למשחק, ינסה להוכיח שמקומו על המגרש. בטמפה ביי מקאון מקבל קו התקפה חדש, שלא שיחק אף פעם ביחד, עם שלושה שחקנים שלא היו בקבוצה לפני שנה, עם תופס וטייט אנד רוקים או בקיצור, זה לא המקרה בו קוורטרבק צעיר נכנס לארגון מסודר.

גם בהגנה העסק לא ממש ברור. המספרים של העונה שעברה לא חשובים, כי אלה לא אותם שחקנים, לא אותם מאמנים ולא אותה שיטת משחק ולכן, להעריך את העונה הקרובה של הבאקס נראית כמו משימה בלתי אפשרית. האם זו תהיה קבוצה צעירה ומפתיעה או קבוצת בנייה שאין מה לצפות ממנה?

ההימור: נלך עם וילון מספר 2. מקאון לא יכול, הקו לא ישמור עליו, ההגנה לא מוכנה, לאבי הוא לא מה שעושים ממנו. 12:4 ואולי בשנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully