וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה פנתה רשמית למשה אוחיון

18.8.2014 / 20:24

הקשר רוצה לשוב לישראל אך שיקולי המיסוי יכריעו האם ייענה להצעה. הקשר ההולנדי דונובן דיקמן יגיע להתרשמות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
בדרך חזרה ארצה? אוחיון/מערכת וואלה, צילום מסך

מכבי פתח תקוה פנתה רשמית לקשר אנורתוזיס בעונה החולפת, משה אוחיון, והציעה לו חוזה לעונה הבאה. השחקן, שמתלבט בגלל שיקולי מיסוי, ייפגש מחר עם יועץ מס בינלאומי בכדי לבחון את האופציה הזאת. אוחיון מרוצה מההצעה שהוגשה לו ואם יחליט לחזור לישראל ייתכן שישחק בקבוצה בעונה הבאה.

בנוסף לאוחיון, פתח תקוה החליטה הערב לזמן את הקשר ההולנדי, דונובן דיקמן, להתרשמות במועדון. בפתח תקוה אמרו הערב כי הקשר (26) ששיחק בעונה שעברה בספרטה רוטרדם ובעברו בלוקרן, ינחת בקרוב בישראל וייתכן שאף ייקח חלק במשחק גביע הטוטו מול בית"ר ירושלים.

פתח תקוה ממתינה לתשובה סופית מקשר נבחרת אסטוניה, קונסטנטין וסילייב. השחקן, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, כבר סיכם את תנאיו בקבוצה וחזר בו, כנראה בשל הצעה אחרת שקיבל. המטרה של בן שמעון הייתה להפוך את וסילייב לזר האחרון בסגל שלו. כזכור, בשבוע שעבר פרסמנו כי קוסטדין אזורוב סיכם במכבי פתח תקוה לעונה הקרובה עם אופציה לעונה נוספת, והשחקן אף עשוי לפתוח בהרכב הקבוצה במשחק החוץ מול בית"ר ירושלים. הבולגרי בן ה-28 של ליירסה הבלגית, אקס סכנין, היה הזר הרביעי אחרי בלם לבסקי סופיה דניאל דימוב וקשר הפועל תל אביב בריאן חרסיסיץ' שהצטרפו הקיץ, וכן הבלם הקרואטי איבן הרצג שהיה הזר היחיד שנשאר בקבוצה מהעונה שעברה.

במועדון התאכזבו אתמול מההפסד 3:0 למ.ס אשדוד, ושחקנים בקבוצה טענו כי הקבוצה עדיין אינה מחוברת. "זה תהליך שייקח זמן, עשו כאן מהפכה הקיץ ואף אחד לא מצפה שהקבוצה תהפוך למאיימת אחרי משחק אחד", אמר אחד השחקנים. "מה שחשוב הוא שנגיע לליגה מוכנים". החלוץ רועי דיין שלא שותף אתמול בשל הרחקה ופציעה ישוב בקרוב בהדרגה לאימונים, אך לא יהיה חלק מהסגל גם במשחק הליגה מול מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully