וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו אורלינס סיינטס: במעמד צד אחד

עמר סלע

30.8.2014 / 9:00

דרו בריס כבר הוביל את הקדושים לאליפות אחת בלי הגנה, האם הוא יכול לעשות זאת בלי משחק ריצה? רוב ריאן ינסה לעזור

דרו בריס ניו אורלינס סיינטס. Harry How, GettyImages
עוד עונה מלאת טאצ'דאונים ויארדים. בריס/GettyImages, Harry How

בעונה שעברה: 5:11 (מקום שני ב-NFC דרום, ניצחון בפלייאוף על פילדלפיה והפסד לסיאטל)

מאמן: שון פייטון (עונה שמינית בקבוצה)

הגיעו: ג'יירוס בירד (סייפטי, בפאלו), צ'אמפ ביילי (מגן פינה, דנבר).

בחירות דראפט בולטות: בראנדין קוקס (תופס, אורגון סטייט), סטנלי ג'אן בפטיסט (מגן פינה, נברסקה).

עזבו: לאנס מור (תופס, פיטסבורג), ג'בארי גריר (מגן פינה, שחקן חופשי), רומן הארפר (סייפטי, קרולינה), וויל סמית (ליינבקר, ניו אינגלנד).

המספר הנוסף: רוב ריאן הוא לא רק בחור יפה, אלא גם בחור חכם. ההגנה של הסיינטס סיימה את העונה שעברה במקום הרביעי בנקודות פר משחק, אחרי ש-20 שנה הם לא נכנסו לטופ 5 של הליגה בקטגוריה הזו.

טיפ לפנטזי: אל תתפתו לקחת את דרו בריס בסיבוב השני. הקדושים ירוצו יותר השנה ועדיף לקחת תופס כוכב או רץ אחורי. כן, זה 4,000 יארדים מובטחים, אבל לא שווים את המחיר.

רוב ריאן מאמן הגנת דאלאס קאובויס. Joe Robbin, GettyImages
האיש החשוב בניו אורלינס. רוב ריאן/GettyImages, Joe Robbin

האיש הכי חשוב בניו אורלינס הוא לא דרו בריס וגם לא ג'ימי גרהאם. לא מרקיז קולסטון ואפילו לא המאמן שון פייטון. האיש הכי חשוב בניו אורלינס הוא רוב ריאן, מתאם ההגנה. בשנה אחת קפצה ההגנה של הסיינטס מהמקום האחרון בליגה (ב-2012 היא קבעה שיא שלילי ביארדים למשחק) להגנה הרביעית בטיבה. ניו אורלינס סיימה במקום השני בהפלות קוורטרבקים וברביעי נגד הריצה, מהפך מרשים מאוד. ריאן הביא השפעה מיידית על ההתלהבות והטכניקה של השחקנים שלו. החולשה היחידה של ההגנה הייתה שהיא פשוט לא הצליחה לחטוף כדורים (מקום אחרון בליגה). בירד, שהגיע מבפאלו, נחשב אולי לסייפטי הטוב במשחק היום והוא עשוי להיות זה שיעשה את ההבדל בתחום הזה. מצד שני, הביאו גם את סבא ביילי.

התקפת המסירה הייתה השנייה בטיבה בליגה (אחרי דנבר) ותמשיך להיות כזו כל עוד בריס בתמונה. גם אם מור וספרולס יחסרו, אלה רק ברגים במערכת ובריס ימצא אחרים בוודאות. הבעיה היחידה, אבל המשמעותית מאוד של הסיינטס, היא משחק הריצה, שפשוט לא קיים. כלום. זיפ. בעונה שעברה הקבוצה הייתה במקום ה-25 בריצה והשנה גם ספרולס איננו. הסיינטס יצטרכו לענות, כמו תמיד, על השאלה האם התקפה חד מימדית יכולה לקחת אליפות? הם עשו זאת פעם אחת, עם הגנה הרבה יותר חלשה, האם זה יכול לקרות שוב?

התשובה תלויה מאוד בקו ההתקפה. בריס הוא הקוורטרבק הטוב בליגה כשהוא מוסר מהר. אולם אם הכדור בידיים שלו יותר משתיים וחצי שניות, אחוזי ההשלמה שלו יורדים לאזור ה-50 וכמות הסאקים גדלה משמעותית. קו ההתקפה של הקדושים מכוון מסירה ושומר היטב על בריס, אבל לא יודע להחזיק פאס ראש ובליצים לאורך זמן.

ההימור: כל זה יספיק לעוד עונה מצוינת, אבל לא יחזיק מים בפלייאוף. 4:12, ווילד קארד והפסד בסיבוב השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully