וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנזס סיטי צ'יפס: לשחזר את הקסם

דודי כפרי

20.8.2014 / 16:45

הצ'יפס פתחו את עידן אנדי ריד בצורה מופלאה, אבל דעכו. העונה הם צריכים לשמור על גורם ההפתעה ולנסות לא להתרסק

אלכס סמית' קנזס סיטי צ'יפס. Jack Dempsey, AP
לזכור את החצי הראשון ולשכוח את השני. אלכס סמית'/AP, Jack Dempsey

בעונה שעברה: 5:11 (מקום שני ב-AFC מערב, הפסד בווילד קארד לאינדיאנפוליס)

מאמן: אנדי ריד (עונה שנייה בקבוצה)

הגיעו: ג'מארקוס ווב (תאקל התקפי), ג'ו מייז (ליינבקר), כריס אואנס (מגן פינה), קייל וויליאמס (תופס)

בחירות דראפט בולטות: די פורד (ליינבקר), פיליפ גאיינס (מגן פינה), ד'אנטוני תומאס (רץ אחורי), אהרון מוריי (קוורטרבק), זאק פולטון (גארד)

עזבו: ברנדון אלברט (תאקל), ג'ף שוורץ (גארד), דקסטר מקלאסטר (תופס), ברנדון פלאוורס (מגן פינה)

המספר הנוסף: אלכס סמית' ידוע כקוורטרבק מחושב, שלא לוקח סיכונים מיותרים. כתוצאה מכך, הוא גם לא מאבד המון כדורים, דבר שמתאים מאוד למאמן שלו אנדי ריד, שמחזיק במאזן קריירה של 17:75 במשחקים בהם הקבוצה שלו רשמה פחות איבודי כדור מהיריבה.

טיפ לפנטזי: ג'מאל צ'ארלס וההגנה הם עדיין הפרוספקטים הטובים ביותר בצ'יפס, אבל דווין בואו נראה מרשים במחנה האימונים ואולי שווה להאמין בו כתופס שלישי או אפילו להעלות אותו מהספסל בכמה מחזורים.

שחקן סן דייגו צ'רג'רס ג'מאל צ'ארלס. Andy Lyons, GettyImages
חוזר אחרי עונה מופלאה. צ'ארלס/GettyImages, Andy Lyons

קנזס סיטי עשתה כמה צעדים גדולים בעונה שעברה וממאזן של 14:2 ב-2012 הגיע ל-5:11 ולפלייאוף. אלא שהחצי השני של העונה, שכלל חמישה הפסדים בשבעת המשחקים האחרונים, ובמיוחד ההתפרקות בפלייאוף, שם יתרון של 10:38 בפתיחת המחצית השנייה הפך להפסד 45:44 לקולטס, השאירו טעם רע ביותר והרבה סימני שאלה, שהתגברו לאור תחלופת השחקנים אחרי העונה.

ההתקפה לא השתפרה והמרכז הוא עדיין משחק הריצה. לכן, אחרי הולדאאוט קצר, ג'מאל צ'ארלס קיבל חוזה משופץ. את ההולדאאוט הזה הוא סיים עם הציוץ הבא: "הגעתי באיחור כי נגמר לי הדלק והסוללה בפלאפון. הייתה לי חתיכת הליכה ארוכה ברגל...". אוהדי הצ'יפס צריכים לקוות שהוא ישמור על ההומור במהלך העונה והרבה מזה תלוי ביכולת של קו ההתקפה, שם הצד השמאלי הוחלף וכרגע הגארד הימני הוא רוקי. לצ'ארלס יש מנוע בלתי נגמר והוא רק בן 27, אבל כבר צבר כמות נשיאות מרשימה ולמזלו יש לו מחליף טוב בדמותו של נייל דייויס. קנזס סיטי ניסתה להשיג תופס מוביל כמו עמנואל סנדרס או דשון ג'קסון, אבל בסופו של דבר היא תפתח עם דוני אייברי ודווין בואו והטייט אנד אנתוני פסאנו, כך שלרצים תישאר הרבה עבודה.

בהגנה המוקד יהיה הלחץ על הקוורטרבק. באמצע הקו ניצב דונטרי פו המצוין וסביבו חבורה מהירה ומוכשרת. טמבה האלי וג'סטין יוסטון בריאים ואליהם מצטרף די פורד. אם הקבוצה תמצא דרך לשים את שלוש המפלצות אוכלות הקוורטרבקים הללו בהרכב, מבלי שהגנת הריצה תיפגע, היא תהיה במצב טוב מאוד. הצ'יפס צריכים את השלישייה שלהם בשיא הכושר כדי למנוע מהיריבות לנצל את ההגנה האווירית החלשה, שם מלבד אריק ברי הנפלא יש הרבה חוסר ודאות. פלאוורס נחתך עקב המשכורת הגבוהה, שון סמית' שהיה בינוני בשנה שעברה ונמצא בצרות אחרי שנעצר על נהיגה בשכרות, מה שמשאיר את מרכוס קופר וכריס אוונס כפותחים ואת סמית' והרוקי גאיינס מאחוריהם. בקבוצה בה מגני הפינה משחקים אחד-על-אחד בבית עם פייטון, ריוורס ושאוב, בקנזס סיטי יהיו חייבים שביעייה קדמית לוחצת במיוחד. את המחזיר ושחקן ההיילייטים מקלאסטר יחליף כנראה הרץ האחורי תומאס, שנבחר בסיבוב הרביעי בדראפט.

ההימור: אנחנו נכנסים לעונה השנייה של עידן ריד. תהליך ההצערה נמשך ויש פוטנציאל טוב, אבל קשה לראות שחזור של העונה שעברה. 6-7 ניצחונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully