וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: טרטצקי בחוץ, מאיר בן מרגי יחליפו

18.8.2014 / 19:29

עוזר המאמן שלא הסתדר כספית עם כץ עזב: "לא האמנתי שכך זה ייגמר, יש לי הרבה מה לספר". שחקן העבר שב למועדון

אייל טרטצקי עוזר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
אומר שלום. טרטצקי/אדריאן הרבשטיין

אחרי סאגת עאהד עזאם, שמחרים את אימוני הפועל חיפה ופרשיית אושרי רואש, שנמצא בדרכו אל מחוץ למועדון, בעיה חדשה מעסיקה את הקבוצה האדומה מהכרמל ביממה האחרונה: עוזר המאמן אייל טרטצקי עוזב, ומאיר בן ברגי מונה במקומו לאחר שקיבל את הסכמת בית"ר נהריה בה הוא משמש כמאמן. "אנחנו שמחים להחזיר למועדון את מי שהיה הלב והנשמה של הפועל חיפה במשך שנים ארוכות", אמר יואב כץ. "אנו מאחלים לאייל טרטצקי בהצלחה בהמשך ומודים לו על תרומתו".

בחיפה העריכו כי טרטצקי יודיע שהוא עוזב אם חוזהו לא ייחתם עד לסוף השבוע הקרוב ואכן, בשיחה שנערכה בליל אמש (ראשון) בין עוזר המאמן לבעלים יואב כץ, הודיע טרטצקי שמבחינתו הוא לא מגיע יותר לאימונים עד אשר ייחתם החוזה ואם הדבר לא יקרה, הוא לא ימשיך. טרטצקי מימש את איומו ולא הופיע לאימון הבוקר, מה שסלל את דרכו החוצה מהקבוצה. ?יש לי כל כך הרבה לספר אבל אני שומר בבטן כי אני אוהב את המועדון", אמר טרטצקי. "רק שתבינו שאני בתור עוזר מאמן הבאתי ציוד וכדורים באוטו שלי, הוצאתי מכיסי כסף כדי לשלם על עודף משקל בטיסה ממחנה האימונים ועוד הרבה דברים. יואב סיכם איתי על חוזה ואז בפועל רצה לתת משהו אחר ולהוריד כסף. לא האמנתי שככה זה ייגמר?.

בקבוצה עדיין שוקלים לצרף חלוץ נוסף לסגל ושמו של עידו אקסברד עלה כמועמד וגישושים ראשונים נעשו עם נציגו גלעד קצב. בשלב זה לא ברור אם אקסברד הוא המועמד המוביל של הצוות המקצועי, אך ייתכן כי אם לא תימצא חלופה אחרת, בחיפה ייכנסו למשא ומתן רציני עם החלוץ ששיחק במכבי נתניה בעונה החולפת. גם שמו של מאיר בן מרגי עלה, והוא עשוי להתמנות לעוזר אם טרטצקי אכן יעזוב.

בחיפה התכוננו גם לקראת משחק הדרבי מחר (שלישי, 20:30, 5+ לייב) בגביע הטוטו, כשלפי מה שעטר תרגל מסתמן שיפתח באותו הרכב שפתח מול בני סכנין, עם שינוי אחד, כשפז'מיסל קובארז' יפתח בשער על חשבונו של ניב אנטמן. כמו כן, סטיבן כהן צפוי לחזור לסגל. בחיפה מתייחסים ברצינות רבה למשחק, על אחת כמה וכמה כשמדובר בדרבי.

"זה פיקנטריה ואין ספק - זה דרבי וזה חשוב", אמר עטר לוואלה! ספורט. "האוהדים של מכבי חיפה גם יגיעו, יותר כי זה דרבי וזה הרגעים שגורמים הנאה ובשביל זה אנחנו בכדורגל. עדיף לי לשחק בנתניה מול מכבי חיפה עם עשרת אלפים צופים מאשר לשחק משחק אחר מול חמש מאות צופים. זה פיקנטרי ואמרתי שאנחנו נגיע לכל משחק ולא משנה מול איזו קבוצה כדי לנצח ולשחק אטרקטיבי".

הרכב משוער: פז'מיסל קובארז', לירן סרדל, גל כהן, טאדאס קיאנסקאס, מהראן אבו ריא, רועי שוקרני, יובל שבתאי, הישאם כיוואן, מינדאוגאס קאלונאס, אמיר אבו ניל, טוסיין ריקט.

שחקנים בהפועל חיפה: "התביישנו לראות את טרטצקי יושב ביציע"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully