וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאדת הנוער: עידו הבר סיים שישי ב-200 חופשי

18.8.2014 / 13:20

השחיין הצעיר הגיע לגמר השני שלו וסגר אותו עם 1:50.41. שיקלר לא עלתה לחצי הגמר. הטריאתלט עמרי בהט סיים עשירי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד הופעה מרשימה. עידו הבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אולימפיאדת הנוער בנאנג'ינג' נכנסה היום (שני) אל יומה השני ומי שממשיך להרשים הוא השחיין עידו הבר, שהעפיל לגמר השני שלו. אחרי שסיים חמישי ב-400 מטר חופשי, הפעם הוא סיים שישי בחצי המרחק. הבר סיים בגמר בזמן של 1:50.41, זאת לאחר שהעפיל לגמר מהמקום השישי לגמר, עם זמן של 1:50.84. הבר צפוי להתחרות ביום חמישי, ב-800 חופשי.

השחיינית זוהר שיקלר שהתחרתה במוקדמות 100 חופשי הגיעה רק שישית במקצה הרביעי אחרי שעצרה את השעון על 58.09 שניות, תוצאה שלא הספיקה לה למקום בחצי הגמר כשהיא סיימה 23 במוקדמות.

היום יצאו לדרך גם תחרויות הגלישה על אף לא מעט עיכובים בגלל היעדר רוחות. יואב עומר, שנשא את דגל ישראל בטקס הפתיחה, קיים שני שיוטים שבהם הוא הגיע למקומות החמישי והשני. בהמשך נוי דריהן סיימה תשיעית את השיוט הראשון בתחרות.

הגולש יואב עומר. הוועד האולימפי בישראל,
פתיחה טובה. יואב עומר/הוועד האולימפי בישראל

טניסאית השולחן ניקול טרוסמן רשמה הפסד ראשון במסגרת בית ה' של השלב המוקדם 3:2 ליריבה המצרית עלא סעד שהתייצבה להתמודדות, אך זה לא מנע ממנה להעפיל לשמינית הגמר. סעד ניצחה 8:11, טרוסמן הפכה ל-9:11 ו-6:11, אבל בהמשך המצרית סגרה עם 6:11, 6:11 את הסיפור. בשלב הבא תפגוש הישראלית את הוי קם דו מהונג קונג.

הטריאתלט עמרי בהט התחרה גם הוא וסיים במקום העשירי עם זמן של 56:12 דקות, מרחק של 1:12 דקה מבן דיקסטרה הבריטי שחגג עם מדליית הזהב.

הג'ודוקא עידן ורדי (81 ק"ג) נעצר בשמינית הגמר. הוא החל את התחרות מול פליקס פנינג הלוקסמבורגי אותו הכניע בזכות איפון והמשיך מול יריב גאורגי, טמאזי קיראוזאשווילי, ונכנע לו באיפון שהגיע 1:43 דקות בתוך הקרב. בבית הניחומים פגש ורדי את סליו אנדיאייה הסנגלי, אבל נכנע לו באיפון שהגיע באמצע הקרב, ובכך סיים את דרכו בתחרות.

  • עוד באותו נושא:
  • עידו הבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully