וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: מ.ס אשדוד הביסה 0:3 את מכבי פתח תקוה

מערכת וואלה! ספורט

17.8.2014 / 19:15

שערים של אבו ענזה (39), יא יא פטי (64) ודוידוב (71) סידרו ניצחון ראשון לשחקניו של קלינגר. רן בן שמעון רושם תבוסה בבכורה שלו כמאמן המלאבסים

one

מבצע "צוק איתן" הגיע לסיומו ומ.ס. אשדוד סוף כל סוף התחילה את עונת 2014/15 עם משחק רשמי ראשון, וניצחון ראשון, 0:3 על מכבי פתח תקוה בגביע הטוטו. רן בן שמעון קיווה לתוצאה טובה יותר בהופעת הבכורה שלו כמאמן המלאבסים, אך חסר מספר שחקני מפתח כמו רועי דיין ואזורוב, ויקווה שלפתיחת הליגה הקבוצה שלו תהיה מוכנה ובסגל חזק ותחרותי יותר.

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים. ניב אהרונסון
חגיגות מאופקות. שחקני אשדוד לאחר השער השני/ניב אהרונסון

שתי הקבוצות לא הציגו כדורגל גדול בלשון המעטה, אבל אשדוד הייתה תכליתית יותר ומוראד אבו ענזה ניצל טעות של חרסיסיץ' וכבש מקרוב את הראשון. בדקה ה-64 הכפיל יא יא פטי את היתרון בנגיחה אחרי בישול של דוידוב שכבש בעצמו את השלישי כעבור שבע דקות וקבע את תוצאת הסיום. לבן שמעון מצפה עוד הרבה מאוד עבודה בקבוצה החדשה, בעיקר בחיבור שחקני הרכש החדשים כמו דדי בן דיין, בריאן חרסיסיץ' וניקולאס פלצ'וק שלא הציגו יכולת טובה. מי שבלט באשדוד היה אלכסנדר דוידוב, עליו קלינגר בונה רבות העונה כשגם מיכאל אוחנה החלוץ הצעיר שחתם לחמש שנים במועדון, הראה ניצוצות של כדורגל חיובי.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אלכסנדר דוידוב שחקן מ.ס. אשדוד כובש לפני צחי גיגי שוער מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
שער ובישול. אלכסנדר דוידוב/ניב אהרונסון

מהלך המשחק

דקה 6: מצב ראשון לאשדוד. מיכאל אוחנה שלח את אבו ענזה לכדור עומק, צחי גיגי לא יצא טוב ופספס את הכדור שלמזלו חמק החוצה.

דקה 39: גול! אחרי דקות חלשות מאוד וכדורגל ללא מצבים, אשדוד עקצה עם שער ראשון. חרסיסיץ' איבד כדור במרכז המגרש, דוידוב הוציא מתפרצת ומסר לא טוב, אבל הגנת פתח תקוה החזירה את הכדור דווקא לאבו ענזה שניצל את קומדיית הטעויות וכבש מקרוב. 0:1 לאשדוד.

דקה 52: אשדוד קיבלה הזדמנות להכפיל את היתרון שלה אחרי שצחי גיגי שוער פתח תקוה תפס בידו כדור שהוחזר אליו משחקן שלו. אלון יפת הורה על בעיטה בלתי ישירה בתוך הרחבה, אבל הגנת המלאבסים הדפה את הכדור של מיכאל אוחנה.

דקה 56: גידי קניוק קיבל כדור כ-18 מטרים מהשער של מרציאנו וניסה לטווח מרחוק, אבל הבעיטה שלו הייתה חלשה ושוער אשדוד קלט.

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים. ניב אהרונסון
לא ירצה לזכור את המשחק הזה. צחי גיגי וברקע שחקני אשדוד חוגגים/ניב אהרונסון

דקה 64: גול! אשדוד הכפילה את היתרון שלה. אלכסנדר דוידוב הרים כדור חופשי, יא יא פטי הבלם התרומם מעל כולם ונגח פנימה. 0:2 לאשדוד.

דקה 71: גול! ההפסד של פתח תקוה הופך להשפלה. אלכסנדר דוידוב שבישל את השער השני נשלח לכדור עומק, צחי גיגי יצא רע מאוד ואפשר לדוידוב לחלוף על פניו ולכבוש את השלישי. 0:3 לאשדוד.

דדי בן דיין שחקן מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
ממשיך לנדוד. דדי בן דיין/ניב אהרונסון
ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. ניב אהרונסון
עונה שנייה באשדוד. ניר קלינגר/ניב אהרונסון

הרכבים

מכבי פתח תקוה: צחי גיגי, נאור פסר, איבן הרצג, דניאל דימוב, דדי בן דיין, ניקולאס פלצ'וק, יובל יעקובוביץ', בריאן חרסיסיץ', מרואן קבהא, גידי קניוק, גיא מלמד.

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, חאתם עבד אלחמיד, יא יא פטי, ג'ואון אושאניווה, מיכאל סירושטן, גדי קינדה, רועי בקל, אלכסנדר דוידוב, מיכאל אוחנה, מוראד אבו ענזה, ירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully