וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'רלטון קנתה זכויות ל-NFL, תשדר את ה-RED ZONE

17.8.2014 / 14:47

הרשת מצטרפת ל-FOX ספורט, METV וערוץ הספורט, ותשדר מדי שבוע את משחק ליל חמישי, שמוציא את המחזור לדרך, כמו גם את ערוץ ה-RED ZONE המבוקש. מהשנה, שני משחקים ב-5+ לייב

פייטון מאנינג דנבר ברונקוס. AP
מעכשיו גם בספורט 1/AP

צ'רלטון רכשה חבילת שידורים של ה-NFL, ותשדר במקביל לערוצי FOX ספורט, METV ו-5+ לייב משחק מדי שבוע. זו תהיה ההתמודדות שתפתח את המשחקים, ושנערכת בין חמישי לשישי, שלושה ימים לפני בעיטת הפתיחה הראשית למחזור. בניגוד למשחקי יום ראשון, עד כה לא שודרו המפגשים הללו באופן סדיר בערוצי הטלוויזיה בישראל.

כמו כן, בכל יום ראשון תשודר תכנית מיוחדת – NFL Red Zone, אשר תלווה בשידור ישיר את כל משחקי יום ראשון – כל טאצ'דאון, מהלך באזור האנדזון, מסירה, טעות וחגיגה עם הילוכים חוזרים, פרשנויות, וסטטיסטיקות. את השידור, אשר מופק על ידי הליגה עצמה, ינהלו מיטב השדרים והפרשנים האמריקאים. ערוץ זה מועבר כיום בתשלום דרך אתר ה-NFL.

גם לערוץ הספורט נוסף משחק. עד כה שודר ב-5+ לייב מפגש אחד בשבוע, אך מהשנה ישודר בערוץ, בנוסף למשחק מוקדם ביום ראשון, גם מפגש מרכזי נוסף.

ערוץ FOX ספורט ימשיך במתכונת בה שידר בשנים האחרונות - שני משחקים ביום ראשון, ומשחקי הלילה שבין ראשון לשני ובין שני לשלישי.

  • עוד באותו נושא:
  • NFL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully