וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקיים: "אם נשחק כמו שאנו יודעים יתקשו לעצור אותנו"

17.8.2014 / 10:12

בקרית שמונה מאוכזבים מהיכולת של הקבוצה אך מאמינים שפתיחת הליגה תיראה שונה. בכר ביקר את שחקניו במחצית

one

קשרה הצעיר של עירוני קרית שמונה עדן שמיר צפוי לקבל היום (ראשון) אבחנה נוספת אשר צפויה לקבוע האם הוא סובל משבר בקרסול. בקרית שמונה מקווים שהשחקן לא יזדקק בסופו של דבר לניתוח, מה שיזרז את ההחלמה שלו ויחזיר אותו למגרשים בקרוב. עם זאת בקבוצה לוקחים בחשבון שייתכן שתקופת ההחלמה תהיה כחודשיים ואף מעל כך.

בצד המקצועי, בקבוצה מאוכזבים מאוד מהיכולת של השחקנים במשחק מול מכבי חיפה אתמול (1:0), כאשר המאמן ברק בכר ביקר את שחקניו במחצית המשחק ואמר להם: "תתחילו להתעורר, אתם כבדים מדי". גם בקרב השחקנים עצמם קיימת אכזבה מהיכולת אך בקבוצה מאמינים שהמשחקים בליגה ייראו שונה והקבוצה תחזור להציג את יכולתה הטובה.

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
"תתחילו להתעורר, אתם כבדים מדי". ברק בכר/אדריאן הרבשטיין

"אולי זו ירידת מתח אחרי המשחקים מול דינמו מוסקבה", ניסה להסביר המגן עודד אלקיים. "אני בטוח שניראה טוב בהמשך. אם נשחק את המשחק הרגיל שלנו וכמו שאנחנו יודעים יהיה קשה לעצור אותנו, אבל כרגע אנחנו לא נראים כמו שקרית שמונה צריכה להיראות".

על הפציעות של שחקני מפתח כמו תמיר כחלון, שלא ישוב בתקופה הקרובה, אחמד עאבד שלא נכלל בסגל, משה אבוטבול שעדיין לא חזר, ואחרים, אמר אלקיים: "בעונה שעברה היו יותר חיסורים וידענו להתגבר על זה, אז הפציעות זה לא תירוץ. הליגה זה הלחם שלנו, יש לנו משחק גביע הטוטו ביום שלישי ונרצה לנצח אותו אבל המטרה היא כמובן לפתוח את הליגה ברגל ימין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully