וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחייה אומנותית: גלושקוב סיימה חמישית בגמר הסולו

17.8.2014 / 12:08

הישראלית רשמה הישג מכובד עבור המשלחת הישראלית באליפות אירופה בברלין. מים פתוחים, 25 ק"מ: ספרא שביעי, רסמן 11

אנסטסיה גלושקוב שחיינית אמנותית ישראלית. eugene hoshiko, AP
הישג נאה. גלושקוב/AP, eugene hoshiko

אליפות אירופה בשחייה שנפתחה בשבוע שעבר בברלין נמשכה היום (ראשון) מבחינת המשלחת הישראלית עם גמר שני כאשר השחיינית האומנותית אנסטסיה גלושקוב סיימה במקום החמישי במקצה הסולו.

גלושקוב שקיבלה ציון כולל של 172.52 נקודות, הייתה אמנם משמעותית, 9.31 נקודות מהמקום השלישי שבו זכתה האוקראינית אנה וולושינה, אך יכולה לראות את עצמה מרוצה מאוד מסיומה של התחרות שבה רשמה הישג נאה.

על התרגיל הטכני קיבלה גלושקוב את הציון 83.45, החמישי באיכותו מבין השחייניות, ועל התרגיל החופשי היא קיבלה 89.066, הרביעי באיכותו. מי שסיימה עם מדליית הזהב היא הרוסייה סבטלנה קומשינה, בעוד הספרדייה אונה קרבונל הסתפקה במקום השני.

המשלחת הישראלית לא הפסיקה לעודד את גלושקוב מהיציע, כשכל הנבחרת הישראלית הגיעה לבריכת השחייה אומנותית לתמוך בשחיינית האומנותית הוותיקה שלא מפסיקה להתקדם ולהפתיע. בסיום היא אמרה: "הרגשתי בטוחה והתרגיל הלך מצוין. כל נבחרת השחייה עמדה מאחורי. אני מסתכלת קדימה והמטרה שלי ברורה: להביא מדליה באליפות הבאה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
תחרות קשה והישג מכובד. יובל ספרא/מערכת וואלה, צילום מסך

מים פתוחים: ספרא שביעי, רסמן 11

היום התקיימה גם התחרות האחרונה במים הפתוחים בברלין בהשתתפות שני הנציגים הישראלים, יובל ספרא ושחר רסמן שהתחרו למרחק 25 קילומטר. ספרא חווה תחרות מצוינת ולקראת הסיום הוא אף דואג חמישי, אבל בסופו של דבר הוא נשר למקום השביעי ועצר את השעונים על 5:10:09.6 שעות. חברו רסמן סיים במקום ה-11 כשגם הוא הספיק להשיג מיקום גבוה יותר בשלהי התחרות כשהוא דורג שביעי, אבל בסופו של דבר הוא נגרע מהעשירייה הראשונה עם זמן של 5:14:14.7 שעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully