וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תפסיק את התמיכה בפרנקל וביוחאי הלוי

17.8.2014 / 10:15

בעקבות היחסים המתוחים בין האגודה לאיגוד, הצהובים יחדלו מלתקצב מספר ספורטאים. התמיכה בדונלד סנפורד לא תיפגע

הקופצת לגובה הישראלית דניאל פרנקל. דרור פיקלני
תנסה לעבור לאגודה אחרת? דניאל פרנקל/דרור פיקלני

העימות המתוקשר בין איגוד האתלטיקה לאגודת מכבי תל אביב ממשיך לספק כותרות: לוואלה! ספורט נודע כי במסגרת החלטת האגודה להפסיק את התמיכה בספורטאים בוגרים, בין השמות הבולטים שלא ימשיכו לזכות לתקצוב הם הקופצת לגובה, דניאל פרנקל, וקופץ המשולשת הוותיק, יוחאי הלוי.

כזכור, בין אגודת מכבי תל אביב לבין איגוד האתלטיקה והעומד בראשה, דורון קופמן, נתגלעו חילוקי דעות קשים בתקופה האחרונה, כשרק לאחרונה הודיע יו"ר המועדון לענפי ספורט של מכבי תל אביב, דורון שיטרוק, כי בעקבות חילוקי דעות מול איגוד האתלטיקה, האגודה לא תאפשר את המשך הפעילות במתוכנת הנוכחית. בין השאר הודיע שיטרוק כי "לאור העובדה שמבחינת האגודה המאבק הזה נכשל ואין פרטנר לפתרון, החליטה האגודה על הפסקת פעילות ענף האתלטיקה במתכונת הנוכחית. האגודה תמשיך לנהל מחלקת נוער וילדים ותעביר משאבים לטיפול באתלטים נבחרים ברמה הגבוהה ובמאמניהם, אך תצמצם באופן משמעותי את פעילות מחלקת הבוגרים".

יוחאי הלוי קופץ משולשת. ברני ארדוב
אחד הנפגעים מהעימות. יוחאי הלוי/ברני ארדוב

פרנקל, שנמצאת בתהליכים של חזרה לכושר בתקופה האחרונה אחרי הפציעה ברצועה הצולבת בברכה, היא שיאנית ישראל בקפיצה לגובה שכמעט זכתה במדליית ארד באליפות אירופה באולם שנערכה בצרפת ב-2011. הלוי הוא שיאן ישראל בקפיצה לרוחק שבאליפות ישראל האחרונה זכה בתחרות לקפיצה המשולשת בפעם השביעית ברציפות. בפני השניים תעמוד כעת אופציה לעבור לאגודה אחרת.

מי שימשיכו ליהנות מהתמיכה הם האתלט הבכיר דונלד סנפורד, שזכה ביום שישי במדליית הארד באליפות אירופה וצפוי לקבל כעת תמיכה גדולה יותר מהוועד האולימפי כחלק מהעובדה שהוא ישתייך לסגל הזהב. כמוהו גם דימיטרי קרויטר ואמרי פרסיאדו שנחשבים לכשרונות שימשיכו ליהנות מטיפוח של האגודה.

שיטרוק אמר בנושא לוואלה! ספורט: "איגוד האתלטיקה שכח שהוא קיים כדי לשרת את האגודות, ולא להיפך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully