וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "היו לנו רגעים של כדורגל תוסס, בסה"כ אני מרוצה"

16.8.2014 / 22:25

מאמנה החדש של הפועל חיפה סיכם את הופעת הבכורה על הקווים: "הגענו ל-4 מצבים של גול". גיא לוי: "מרוצה מהרמה"

ראובן עטר חיכה הרבה זמן לבכורה שלו כמאמן הפועל חיפה והערב (שבת) זה קרה כשקבוצתו סיימה ב-2:2 ביתי מול בני סכנין במסגרת בית א' בגביע הטוטו. איסמעיל ריאן העלה את סכנין ליתרון מוקדם, קאלונס וריקטס קבעו מהפך עם שערי בכורה בחיפה, אבל גדיר קבע את תוצאת הסיום ארבע דקות לסיום.

ראובן עטר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
חזר לקווים. ראובן עטר/אדריאן הרבשטיין

ראובן עטר סיכם את המשחק ואמר בסיום: "המחצית הראשונה, ביחס למחצית ראשונה רשמית של עונה, הייתה מחצית טובה. הגענו לארבעה מצבים של גול וגם הצלחנו להבקיע אחד. במחצית השנייה היו רגעים של מומנטום טוב וכדורגל יפה ותוסס ביחד עם הדחיפה של הקהל. לצערי היו לנו החטאות שאופייניות לתחילת עונה. סה"כ אני מאוד מרוצה".

עטר דיבר על הסגל שלו: "אני לא חושב שחסרים לנו שחקנים בסגל, גם לא בעמדת החלוץ. בשני המשחקים האחרונים שלנו מול קבוצות מליגת העל כבשנו חמישה שערים. אנחנו כן בודקים אופציות לחיזוק אבל זה רק כדי להוסיף על מה שיש לנו, לא כדי למלא איזשהו חוסר". על המשחק הבא מול מכבי חיפה,: "אני מודע לפיקנטריה סביב למשחק הדרבי בשבוע הבא. אני תמיד מכבד את המקומות שהייתי בהם. הולך להיות משחק טוב".

גיא לוי, שגם הוא מתאקלם כמאמן בני סכנין, סיכם: "אני לא יודע אם גנבנו נקודות להפועל חיפה היום. אני חושב שבחצי הראשון היינו יותר טובים והיינו צריכים לנצל את המומנטום ולכבוש את השני. במקום זאת קיבלנו גול מאיבוד כדור שלנו בדקה האחרונה של המחצית. אני שמח שבחצי הפחות טוב שלנו הצלחנו לחזור."

"זה היה משחק של מאמנים חושבים, אני מרוצה מהרמה אבל אין ספק שזה עוד רחוק ממה שאנחנו נרצה להראות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully