וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנוייביץ': "מרוצה ממה שראיתי, הצעירים היו טובים"

16.8.2014 / 20:48

מאמן מכבי חיפה שבע רצון מהניצחון על קרית שמונה: "הגענו להמון מצבים". בכר: "בנס לא קיבלנו יותר משער, נצטרך לתקן דברים"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: טל רזניק

מכבי חיפה רשמה ניצחון רשמי שני העונה, 0:1 על עירוני קרית שמונה משער של אלון תורג'מן בדקה ה-42. הירוקים לא נראו טוב במחצית הראשונה, אבל התעוררו במחצית השנייה, כמו במשחק נגד הפועל עכו, והגיעו לשלל הזדמנויות להבקיע שערים. לצערם הרב, הם לא הצליחו לעשות זאת כאשר מוחמדו אידריסו שיגר טיל למשקוף, וגם ויאם עמאשה רשם החמצה כפולה.

מכבי חיפה ניצחה 0:1 את עירוני קרית שמונה

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"נצטרך לחשוב מחר מה לעשות עם חבשי". סטנוייביץ'/אדריאן הרבשטיין

אלכסנדר סטנוייביץ', מאמן מכבי חיפה, אמר בסיום: "הייתי מרוצה מאוד מהיכולת שלנו. הגענו להמון מצבים ויכולנו לכבוש עוד הרבה שערים. שיחקנו נגד קבוצה דומיננטית כמו קרית שמונה ועדיין הצלחנו להגיע לכל המצבים אז אני מרוצה ממה שראיתי היום. ורד וכליבאת שיחקו מצוין, גם צעירים נוספים היו טובים. כולם שחקנים בסגל שלנו ואנחנו מרוצים מהיכולות שלהם".

המאמן התייחס גם למעבר האפשרי של עאיד חבשי להפועל תל אביב, ואמר: "נצטרך לחשוב מחר ולקבל החלטות לגבי חבשי. הוא כישרון גדול, אבל עדיין שחקן צעיר, במיוחד כשהוא משחק בעמדה הזו, וצריך לחשוב אם נשחרר אותו לעונה הזו או להשאיר אותו בסגל".

אם חבשי יעבור להפועל תל אביב, תושלם עסקת החילופין כשגם סארי פלאח ושלומי אזולאי אמורים לעבור להפועל תל אביב ולחתום לשלוש שנים. אוראל דגני יחזור למכבי חיפה במקרה כזה. ראשי חיפה והפועל תל אביב ישוחחו מחר כדי לסגור את העסקה.

כובש שער הניצחון, אלון תורג'מן: "אני שמח שהשער הזה בא היום, אני שמח שככה פתחתי את העונה. כולם הוכיחו שהם ראויים לחולצה של ההרכב. כל ניצחון הוא חשוב לביטחון שלנו לפתיחת הליגה ואני שמח על כך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אלון תורג'מן שחקן מכבי חיפה בועט. אדריאן הרבשטיין
"כולם הוכיחו שהם ראויים לחולצה של ההרכב". אלון תורג'מן/אדריאן הרבשטיין

ברק בכר, מאמן עירוני קרית שמונה: "זה היה נראה טוב במחצית הראשונה. במחצית השנייה התעוררנו, היו הרבה מצבים ובנס לא קיבלנו יותר משער אחד. זו תחילת העונה, עוד אפשר לתקן דברים. יש דברים יותר טובים ופחות ואנחנו נתקן את מה שצריך".

בכר נשאל האם קבוצתו חווה ירידת מתח אחרי ההדחה מהליגה האירופית, ואמר: "לא צריכה להיות ירידת מתח במשחק נגד מכבי חיפה. התחלנו לא טוב את המשחק. הייתה מחצית רדומה. אני לא חושב שהייתה ירידת מתח. פה בארץ זה משהו אחר לגמרי. פחות יזמנו, אבל אנחנו נעבוד על זה. היום שיחקנו בלי אחמד עאבד וצ'חנוביץ' שנפצעו לנו. יש לנו סגל מספיק טוב, נתמודד עם מה שיש, אנחנו קבוצה מספיק טובה ועלינו עם הרכב טוב. עם הסגל הזה נרוץ עד הסוף".

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
"עם הסגל הזה נרוץ עד הסוף". ברק בכר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully