וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - מכבי חיפה: ורד ומויאל בהרכב הירוקים

סטנוייביץ' יעניק מנוחה לכמה שחקני בגביע הטוטו, חבשי יפתח. מזרחי וקהת בתמונת הרכב המארחת (שבת, 18:30, 5+ לייב)

one

אופיר מזרחי ורועי קהת, שחזרו ממשחקה של הנבחרת הצעירה, ישובו לסגל עירוני קרית שמונה לקראת משחק גביע הטוטו מול מכבי חיפה (שבת, 18:30, 5+ לייב). בשלב זה עדיין לא ברור האם השניים יפתחו, אך ההערכה היא כי לפחות אחד מהם ייכנס ישירות להרכב. שחקן נוסף שישוב לסגל וצפוי לפתוח בהרכב הוא וובה בראון שחוזר מפציעה ואמור לקבל את הקרדיט מברק בכר, אף שעדיין חש כאבים ברגלו. גם חן דילמוני צפוי לחזור לסגל וייתכן ויפתח.

לעומתם, אחמד עאבד שנפצע מול בני סכנין, ייעדר מהסגל משום שעדיין לא כשיר ובקבוצה מעדיפים שלא. גם עדן שמיר, שסובל משבר בקרסול וייעדר כחודשיים, לא ייכלל בסגל כמובן. בקבוצה התאכזבו מאוד מהפציעה של הכישרון הצעיר, אך בטוחים שיעבור את השיקום בהצלחה ועוד יתרום העונה.

מי שצפוי לעבור צילום מכריע במהלך השבוע הבא הוא תמיר כחלון, כשבקבוצה קיים חשש שהשחקן שסובל מפגיעה בעצב ייעדר תקופה ארוכה מאוד ואולי אף יגמור את העונה. עם זאת, בקרית שמונה עומדים מאחוריי כחלון ורק לאחר הצילום יתברר סופית מצבו.

הרכב משוער: גיא חיימוב, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, שיר צדק, חן דילמוני, וובה בראון, מינדאוגאס פאנקה, אדריאן רוצ'ט,( אופיר מזרחי), רועי קהת (אופיר מזרחי), דויד מנגה, רוג'רס קולה.

אופיר מזרחי שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
עדיין לא ברור אם יפתח. אופיר מזרחי/אדריאן הרבשטיין

אחרי שערכה אתמול (חמישי) את אימון הבכורה שלה בסמי עופר, מכבי חיפה קיימה הבוקר את האימון המסכם לקראת המשחק מחר נגד עירוני קרית שמונה בגביע הטוטו (שבת, 18:30, ספורט5+ לייב). אחרי הניצחון על הפועל עכו באמצע השבוע, החבורה של אלכסנדר סטנוייביץ' תקיים ביום שלישי משחק נוסף בגביע הטוטו מול הפועל חיפה, מה שיהווה הכנה אחרונה לקראת משחק הליגה מול בני סכנין, שיתקיים באצטדיון החדש.

סטנוייביץ' אגב, ערך היום אסיפה בה העיר לחן עזרא על התנהלותו. גם לטאלב טואטחה נרשמה הערה. המאמן טען כי עזרא מתנהל לא נכון עם הכדור וכפי כבר פורסם אתמול בוואלה! ספורט, במועדון הביעו אכזבה גדולה מהקשר שיירד לספסל.

סטנוייביץ' תרגל היום את ההרכב הראשון שלו, שכולל מספר שינויים ביחס למשחק הקודם. המטרה של המאמן היא להעניק מנוחה למספר שחקני מפתח, כדי לא ליצור עומס לקראת הדרבי ומשחק הליגה בשבוע הבא. קובי מויאל יערוך הופעת בכורה בהרכב של הירוקים, וכך גם ויאם עמאשה. גם מתן אוחיון תורגל בהרכב כמגן ימני במקום אייל משומר. עידן ורד ומוחמד כליבאת, שכבשו במשחק הקודם, אמורים גם הם לפתוח.

סטנוייביץ' עדיין מחפש קשר זר ובנוסף מתעקש לצרף גם את אוראל דגני. התפתחות בעניין הזה צפויה לקרות רק בתחילת השבוע, משום שהנשיא יעקב שחר שהה אתמול בחו"ל ויבדוק את האפשרות הזאת שוב בתחילת השבוע. אם דגני לא יגיע בסופו של דבר, אלעד גבאי יישאר בקבוצה. אחרת, הוא ישוחרר רק אם ימצא קבוצה.

הרכב משוער: ולדימיר סטויקוביץ', מתן אוחיון, עאיד חבשי, דקל קינן, שמואל שיימן, קובי מויאל, עטאא ג'אבר, מוחמד כליבאת, עידן ורד, אלון תורג'מן, ויאם עמאשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי חיפה, עידן ורד. יוסי ציפקיס
היה מצוין במשחק הקודם. ורד/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully