וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - בני סכנין: שינויים לצד יציבות

15.8.2014 / 6:20

האדומים יתחילו את דרכם בגביע הטוטו חוסר הוודאות, אבו ניל ושוקרני יפתחו. גיא לוי יעלה בהרכב זהה (שבת, 19:30)

לירן סרדל הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
עונת הפריצה שלו? סרדל/אדריאן הרבשטיין

בהפועל חיפה נרשמה שביעות רצון גדולה מהעברתה של הקבוצה בבקרת התקציבים. בקבוצה ציינו שכדי להשלים את הסגל נותרה החתמה של חלוץ ישראלי, אבל גורמים במועדון סבורים שאם אושרי רואש יעזוב, יהיה צורך לצרף גם בלם נוסף. למרות זאת, הבעלים יואב כץ לא ממהר לעשות זאת. רואש עצמו מחכה לתשובה מהפועל באר שבע, כשגם הפועל עכו הוזכרה כמועמדת לקלוט אותו. אם הוא לא יצליח למצוא קבוצה אחרת, הבלם ידרוש להישאר בקבוצה ושחוזהו יועבר בבקרה.

מאמן השוערים אבי פרץ ועוזר המאמן אייל טרטצקי עדיין לא חתמו על החוזה ולא עברו בבקרה. בינם לבין הבעלים יואב כץ עדיין קיימים פערים.

בתוך כך, הפועל חיפה השלימה את ההכנות למשחק הרשמי הראשון שלה העונה - מחר נגד בני סכנין במסגרת גביע הטוטו (שבת, 19:30). ראובן עטר יחסר את עאהד עזאם (מחרים את האימונים), עומר ורד (טופס ההשאלה ממכבי תל אביב עדיין לא התקבל), וכן את סטיבן כהן וכמובן את רואש שלא נכלל בתכניות.

דריו פרננדס ומהראן לאלה יישבו על הספסל, אמיר אבו ניל ורועי שוקרני יחליפו את עזאם וכהן. בקבוצה מציינים את יכולתו הטובה של לירן סרדל, שיפתח גם מחר בהרכב, ומקווים שמדובר בעונת הפריצה שלו.

הרכב משוער: פז'מיסל קובארז', לירן סרדל, טאדאס קיאנסקאס, גל כהן, מהראן אבו ריא, רועי שוקרני, יובל שבתאי, מינדאוגאס קאלונאס, הישאם כיוואן, אמיר אבו ניל, טוסיין ריקטס.

שרן ייני שחקן מכבי תל אביב מול מוחמד גדיר שחקן בני ס. ברני ארדוב
חוזר, אבל לא להרכב. גדיר/ברני ארדוב

מוחמד גדיר יחזור מההשעיה בשל כרטיס אדום שסחב מהעונה שעברה אך לא צפוי לפתוח בהרכב בני סכנין. המאמן גיא לוי היה מרוצה מהתצוגה של שחקניו במשחק מול עירוני קרית שמונה באמצע השבוע ויפתח בהרכב זהה, בשאיפה לצבור עוד נקודות בגביע הטוטו ולהתחבר לקראת העונה הקרבה. לוי שוחח עם שחקניו לפני האימון היום ואמר להם: "הפועל חיפה יגיעו בהתלהבות כי זה המשחק הרשמי הראשון שלהם ובגלל זה אנחנו צריכים להגיע בהתלהבות כפולה משלהם ולנצח את המשחק".

בסכנין התאכזבו מאוד מכך שהמגן הקולומביאני אלביס מוסקרה לא יגיע למבחנים בשל האיסור של קבוצתו ויחפשו מגן שמאלי זר אחר, כשבשלב זה חאמד גנאים, שמילא בהצלחה יתרה את התפקיד במשחק מול קרית שמונה, יפתח שוב. מוחמד זבידאת עשוי למלא תפקיד זהה בעתיד.

מי שיחזור גם כן לסגל אך לא צפוי לפתוח בהרכב הוא עלי עוסמאן.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, מוחמד זבידאת, אברהם פאס, עלא אבו סלאח, חאמד גנאים, חאלד חלאיילה, מיחה מבאליה, יאניס פפאדופולוס, פיראס מוגרבי, איסמעיל ריאן, מילאן בויוביץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully