וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: נבחרת ישראל תארח בפלורידה

15.8.2014 / 19:42

לאחר שהערעור שהגיש איגוד הטניס הישראלי נדחה, אישר האיגוד העולמי כי המפגש מול ארגנטינה יתקיים בארצות הברית

דודי סלע, טניסאי ישראלי. GettyImages
עכשיו הוועדה תכריע. דודי סלע/GettyImages

נבחרת ישראל בטניס תארח את מפגש הפלייאוף על מקום בבית העליון נגד ארגנטינה בפלורידה שבארצות הברית. הערב (שישי) התקבלה ההחלטה של איגוד הטניס העולמי, שאפשר לישראל לארח את ההתמודדות במקום שאמור לקרב לא מעט קהל יהודי שיצפה במפגש החשוב ב-12 עד ה-14 בספטמבר. אנשי ה-ITF יסיירו במתחם ביום שלישי הקרוב, ואז תצא גם ההודעה הרשמית.

כידוע, לאחר שהערעור שהגיש ל-ITF נדחה, הודיע איגוד הטניס הישראלי על המגרשים הניטרליים שבהם הוא מעוניין לקיים את המפגש מול ארגנטינה במסגרת גביע דייויס. העדיפות הראשונה של האיגוד הייתה מועדון הטניס סאנרייז שבפלורידה, בעוד העדיפות השנייה, והקרובה יותר גאוגרפית, הייתה מרכז הטניס של איגוד הטניס הקפריסאי בניקוסיה שבקפריסין.

"זו אכזבה עצומה", אמר מנכ"ל איגוד הטניס שלמה גליקשטיין לאחר דחיית הערעור וההחלטה שלא לאפשר לנבחרת הדייויס לארח בישראל בשל המצב הבטחוני. "ביקשנו לדחות את החלטה בעוד עשרה ימים על מנת לתת לנו בכל זאת סיכוי לארח את המפגש, הם בחרו לא להסכים ולא נותר לנו אלא להתאכזב ולהצטער על החלטה זו".

כעת יעברו להתעסק בישראל במספר עניינים בוערים כדי לגבש את הנבחרת עד לתחילת המשחקים, ובראש ובראשונה יתנהל מעקב אחרי מצבו של הטניסאי מספר 2, אמיר ויינטרוב, שעבר לאחרונה ניתוח ונמצא בספק להתמודדות. במקרה שהוא ייעדר, יצטרך הקפטן אייל רן לאלתר כשאחת האפשרויות שתישקלנה תהיה להחזיר את אחד מטניסאי העבר, נועם אוקון למשל, לצורך ההתמודדות. מי שבכל מקרה אמור לחוות את משחקו האחרון כשחקן טניס וכנציג ישראל בגביע הדייויס הוא אנדי רם, שהודיע לא מכבר על פרישה ממשחק פעיל, אבל יזכה לפרידה רשמית מהמדים הלאומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully