וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ערכה אימון בכורה בסמי עופר: "חובת ההוכחה עלינו"

14.8.2014 / 19:56

כ-2,500 אוהדים פקדו את האצטדיון המפואר בהפנינג לכבוד פתיחתו הרשמית, שתהיה ב-25 באוגוסט נגד בני סכנין. בין האיסורים החדשים: פיצוח גרעינים ועישון ברחבי האצטדיון. צ’יזיק: ”חובתנו להוכיח שגם על כר הדשא אנחנו שווים את האצטדיון הזה”

צילום: קובי אליהו, עריכה: ניב פוקס

אצטדיון סמי עופר סוף סוף פתח את שעריו עם אימון הבכורה של מכבי חיפה באצטדיון החדש שנערך הערב (חמישי) לעיני כ-2,500 אוהדים בירוק והועבר בשידור ישיר בוואלה! ספורט. שחקני מכבי חיפה עלו על כר הדשא לראשונה בשעה 19:00 וקיימו משחקונים למול הקהל הנלהב במה שנחשב לחזרה הגנרלית לקראת המשחק הראשון שהאצטדיון החדש יארח במחזור הפתיחה של ליגת העל במשחקה של מכבי חיפה מול בני סכנין.

בתחילת האירוע עדכן הכרוז את הצופים על האיסורים החדשים באצטדיון החדש. בין השאר הוחלט כי אסור לעשן ברחבי האצטדיון כשהאיסור הזה ייאכף שכן כל כיסא באצטדיון מצולם. כמו כן, פיצוח גרעינים ייאסר על האוהדים וכן הכנסת בקבוקי שתייה מזכוכית, פחיות ובקבוקי פלסטיק. כמעט 14 אלף איש רכשו מנוי לעונה הקרובה.

אימון מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר. קובי אליהו
רגעים ראשונים על הדשא. שחקני מכבי חיפה, הערב/קובי אליהו
אימון מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר. קובי אליהו
תכירו את האצטדיון החדש/קובי אליהו

מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק, אמר לפני תחילת האימון: "אנחנו עורכים היום תרגול ונעשה סיכום בסוף היום. אני מופתע מאוד מהקהל הרב שהגיע אחרי ש-8,000 אוהדים הגיעו אתמול לנתניה. יש התרגשות גדולה. אנחנו נגיע בתחילת העונה למעל 15 אלף מנויים, זה שיא של כל הזמנים בכל מפעל כדורגל בארץ. אנחנו גאים, יש לנו קהל אדיר ותן לו רק סיבה להתרגש, והוא יבוא".

אימון מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר. קובי אליהו
זכו לתשואות מהאוהדים. שחקני חיפה/קובי אליהו
איתמר צ'יזיק מנכ"ל מכבי חיפה. קובי אליהו
"אנחנו גאים, יש לנו קהל אדיר ותן לו רק סיבה להתרגש, והוא יבוא". צ'יזיק, הערב/קובי אליהו

צ'יזיק סיפר על התהליך שעבר עד להקמת האצטדיון: "באופן אישי אני 20 שנה בעסק חולם את החלום הזה, מתוכן 14-15 שנה עוסק בזה מדי שבוע בשבוע. התוצאה יפה, יש עוד דברים שצריך לשפר, אבל בסך הכול מגיע למדינת ישראל, לעיר חיפה ולמכבי חיפה אצטדיון כזה. זו הזדמנות להודות לכל מי שנתן כדי להגיע לזה. חובתנו להוכיח שגם על כר הדשא אנחנו שווים את האצטדיון הזה. ימים יגידו".

דודו בזק, דובר מכבי חיפה, סיפר על האירוע החגיגי: "זה יום מיוחד עבור מכבי חיפה ולכדורגל בכלל. היום אנחנו מדמים משחק. יש פה כ-3,000 צופים שקיבלו כרטיסים ונכנסו. יש צוותים של מד"א, כיבוי אש ומשטרה, צוותי תקשורת ואת אנשי הכרטיסים. אנחנו מקבלים הערות לגבי מה שקורה כדי שבמשחק הראשון תהיה חווית צפייה אולטימטיבית. 14 אלף מנויים זו כמות ששום מועדון לא התמודד איתה בעבר בארץ. אני מעריך שנגיע ל-15 אלף. זה אומר שתהיה כמות של כ-20 אלף צופים בכל משחק".

התלבושות החדשות לעונה הקרובה

רק אתמול חיפה גירדה ניצחון 1:2 על הפועל עכו במחזור הפתיחה בגביע הטוטו, אחרי שעידן ורד (79) ומוחמד כליבאת (90) הפכו פיגור 1:0 של חמדי סליחי. הירוקים התכוננו להפנינג מבעוד מועד, ואף חשפו במהלך היום את התלבושות החדשות לעונה הקרובה. הנה כמה תמונות.

צילומים: האתר הרשמי של מכבי חיפה

המדים הרשמיים של מכבי חיפה לעונה הבאה. מכבי חיפה, אתר רשמי
המדים הרשמיים של מכבי חיפה לעונה הבאה/אתר רשמי, מכבי חיפה
המדים הרשמיים של מכבי חיפה לעונה הבאה. מכבי חיפה, אתר רשמי
המדים הרשמיים של מכבי חיפה לעונה הבאה/אתר רשמי, מכבי חיפה
המדים הרשמיים של מכבי חיפה לעונה הבאה. מכבי חיפה, אתר רשמי
המדים הרשמיים של מכבי חיפה לעונה הבאה/אתר רשמי, מכבי חיפה

ברוכים הבאים לאצטדיון סמי עופר

אצטדיון סמי עופר. קובי אליהו
אצטדיון סמי עופר/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully