וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תאיץ את המו"מ עם תומר סוויסה

14.8.2014 / 9:36

אלי טביב שוחח עם החלוץ ומקווה לצרפו בקרוב. זיקרי הוצא מהסגל מול הפועל פתח תקוה ברגע האחרון: "בושה עבור בית"ר"

one

רגשות מעורבים בבית"ר ירושלים בעקבות ההפסד אמש (רביעי) 2:1 להפועל פתח תקוה. המאמן מנחם קורצקי חזר היה שבע רצון מהיכולת שהציגה הקבוצה במשך דקות רבות, אך אמר לאנשי המועדון: "לא יכול להיות שנקבל שני גולים כאלה, זה גומר משחק". בבית"ר הוחלט לצרף כמה שיותר מהר חלוץ נוסף למועדון. אלי טביב כבר שוחח עם תומר סוויסה והמו"מ יואץ בימים הקרובים.

הבלם זאב חיימוביץ' אמר לאחר המשחק: "מאכזב להפסיד. רצינו לפתוח ברגל ימין אבל לצערי משתי טעויות ספגנו שני שערים על אף ששלטנו והגענו למצבים. אסור לנו לקבל שערים כאלה, זה לא צריך לקרות אבל בכל מקרה עדיף שזה יקרה במשחק הראשון של גביע הטוטו ולא בהמשך העונה. אני מאמין שנתקן את הדברים שצריך לתקן והכל יראה הרבה יותר טוב. אנחנו מסתכלים קדימה, נלמד מהמשחק הזה. בסך הכל נהנינו מהקהל והאווירה. בגלל זה באתי לכאן".

תומר סוויסה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בדרך לבירה. סוויסה/ברני ארדוב

אירוע מוזר התרחש לפני המשחק עם החלוץ רועי זיקרי. לאחר אימון הקבוצה ביום שלישי, הודיעו לשחקן שהוא מחוץ לסגל לקראת הפועל פתח תקווה. ביום המשחק בצהריים, קיבל המשחק טלפון בו התבקש להגיע למשחק בראשון משום שהוא בסגל. כשהגיע השחקן לאיצטדיון הודיעו לו שהוא מחוץ לסגל בגלל תקלה טכנית. השחקן עזב את האצטדיון בדמעות.

גורם בבית"ר: "זה נפל בין הכסאות בגלל קצר בתקשורת. אין לי בעיה לומר שזה בושה עבור המועדון, נדאג שזה לא יקרה יותר. בכל מקרה לא נעמוד בדרכו של השחקן לקבל דקות משחק במקום אחר".

במועדון בוחנים מקרוב את הקשר הברזילאי קלאודמיר. השחקן חש באי נוחות בימים האחרונים על אף שהצוות המקצועי היה מרוצה בסך הכל מהופעתו אמש. השחקן התלונן בימים האחרונים שהוא לא קיבל דברים שהובטחו לו בחוזה ובמועדון ינסו למצוא פתרונות לעניין כבר בימים הקרובים.

חנן ממן נראה מתוסכל מאוד מהעובדה שחוזהו עדיין לא נחתם ואם הדברים לא יסתדרו עד לתחילת השבוע הבא, סבלנותו של השחקן ונציגיו עשויה לפקוע. בבית"ר היו מרוצים מהיכולת של צמד הבלמים ומשלומי אזולאי שנכנס במחצית השנייה והביא לשינוי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
חנן ממן שחקן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
הסבלנות פוקעת. חנן ממן/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully