וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "ורד חייב לפרוץ העונה". אכזבה מעזרא

14.8.2014 / 8:41

ורד שוב הרשים, עזרא עשוי לרדת לספסל. אחרי המשחק: סטנוייביץ' לחץ להחתים את דגני. נחשפו התלבושות החדשות

one

למרות שהיכולת לא מרשימה עדיין, אלכסנדר סטנוייביץ' סימן אתמול (רביעי) "וי" ראשון בעידן שלו כמאמן מכבי חיפה. במועדון היו מרוצים מהניצחון על עכו, שהגיע פחות מיממה לפני האימון הראשון של הקבוצה לעיני הקהל שלה באצטדיון סמי עופר. אלפי אוהדים אמורים להגיע אחר הצהריים לבכורה באיצטדיון החדש, אבל עוד קודם לכן במועדון התייחסו גם למשחק.

שחקני מכבי חיפה, קובי מויאל, מוחמדו אידריסו, אלון תורג'מן, ויאם עמאשה, מוחמד כליבאת. יוסי ציפקיס
לפחות הראו ווינריות. חיפה/יוסי ציפקיס

אכזבה נרשמה מהיכולת של חן עזרא, שהרבה לאבד כדורים והיה רחוק מלהציג את היכולת האמיתית שלו. למרות שלא כבש, בחליפה ממשיכים לשבח את מוחמדו אידריסו, שמעורב ברוב הפעולות ההתקפיות, וכן מעידן ורד ומוחמד כליבאת שכבשו, ומקובי מויאל שהכניס שינוי למשחק. "ורד עושה רושם כאילו הוא הגיע לעונה הזאת מוכן מתמיד. זה הזמן וזה הגיל שבו הוא חייב לפרוץ. הוא עשה כאב ראש גדול לסטנוייביץ' לקראת הליגה", אמרו במועדון.

סטנוייביץ' מתכנן לחלק את הכוחות לקראת המשחק מול קריית שמונה. חלק גדול משחקני ההרכב ינוחו, ושחקנים כמו ורד, כליבאת, ויאם עמאשה , אלעד גבאי, עדי קוסטנטינוס, מתן אוחיון ומויאל עשויים לפתוח. ביום שלישי צפוי להיערך הדרבי החיפאי בנתניה, במה שיהווה הכנה אחרונה לקראת משחק הליגה מול סכנין. למרות שבהנהלת הקבוצה לא כולם סבורים שכדאי להחתים את אוראל דגני, אלכסנדר סטנוייביץ' לוחץ להביא את השחקן לקבוצה. הסרבי מאמין שהגעה שלו תגביר את התחרות בין הבלמים, למרות שבקרב השחקנים הדעות מאוד חלוקות לגביו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה לצד המנהל אדורם קייסי. יוסי ציפקיס
מתכנן לחלק את הכוחות לקראת המשחק מול קריית שמונה. סטנוייביץ'/יוסי ציפקיס

גוסטבו בוקולי נשאל מדוע הקבוצה התקשתה כל כך מול יריבה נוחה יחסית. "לא חשבנו אף פעם שיילך לנו קל, אנחנו צריכים לעבוד עוד הרבה, לא עשינו כלום ויש עוד דרך ארוכה. יש לנו קבוצה עם אופי, השחקנים שנכנסו נתנו הכל, חשוב שניצחנו", אמר הברזילאי. "לא יהיה מאבק קל העונה, טוב שיש תחרות. זה בריא לקבוצה ויעשה את הקבוצה יותר טובה".

בוקולי התייחס גם לקללות נגד טואטחה: "לא ראיתי שבניון דיבר עם אוהד. זה לא נעים שקוראים קריאות נגד טואטחה, הקהל צריך להבין שזה שחקן שלנו, אם שורקים לו בוז זה כאילו שורקים בוז לי או לקבוצה. זה לא נעים לקבוצה ופוגע. אנחנו יחד והוא איתנו".

"אנחנו בהתחלה, התחלנו טוב וחשוב לנצח. זה עדיין לא אומר כלום. יש לנו הרבה על מה לעבוד, זאת רק ההתחלה. שחקני הרכש? יש כאן שחקנים עם פוטנציאל גדול, גם במחנה וגם היום אידריסו עשה עבודה טובה. נקווה שימשיך ככה ונתקדם", סיכם הקשר.

בתוך כך, נחשפו היום המדים החדשים של מכבי חיפה לעונה הקרובה. הנה כמה תמונות.

המדים הרשמיים של מכבי חיפה לעונה הבאה. מכבי חיפה, אתר רשמי
צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה/אתר רשמי, מכבי חיפה
המדים הרשמיים של מכבי חיפה לעונה הבאה. מכבי חיפה, אתר רשמי
צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה/אתר רשמי, מכבי חיפה
המדים הרשמיים של מכבי חיפה לעונה הבאה. מכבי חיפה, אתר רשמי
צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה/אתר רשמי, מכבי חיפה
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully