וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה בהפועל תל אביב: "עם הגנה כזאת נרד ליגה"

האדומים מוטרדים: "בלי חיזוק, אין הרבה מקום לאופטימיות". עוביידה חטאב מועמד. סרט הקפטן לא יועבר מאבוטבול לורמוט

one

הרבה סיבות לדאגה יש למאמן הפועל תל אביב, אסי דומב, אחרי התיקו המאופס אתמול (רביעי) מול הפועל רעננה. על אף שלא ספגו שער, נראה כי האדומים מודעים לבעיות הרבות שיש בסגל, ובפרט בחלק ההגנתי. "אם לא נתחזק, אין הרבה מקום לאופטימיות לקראת המשך העונה", אמר אחרי המשחק אחד השחקנים. "הקבוצה מאוד לא מאוזנת. כרגע יש לנו הגנה שאיתה נרד ליגה".

כרגע לא ברור בכלל כמה כסף הפועל תל אביב תוכל להשקיע, אם בכלל, בחיזוק הסגל. האדומים עדיין בונים על מעברו של אוראל דגני למכבי חיפה בתמורה לשלומי אזולאי, סארי פלאח ואיאד חבשי, אך אם עסקה זו לא תצא לפועל יהיה לקבוצה מעט מאוד כסף לחיזוק. לראיה, הפועל שמחפשת מגן שמאלי דחתה הצעה להחתים את המגן הניגרי הצעיר, בנג'מין פרנסיס.

המגן ששייך לסגל המורחב של נבחרת ניגריה ואף היה מרחק נגיעה מלחתום בינואר האחרון בעירוני קרית שמונה, הוצע לאדומים בעסקה של 60 אלף דולר בלבד. גורמים בקבוצה העריכו אתמול כי בשל הבעיות הכלכליות של הפועל תל אביב הוא לא הוחתם. בשל כך, לא ברור כמה כסף פנוי אם בכלל יש לאדומים לחזק את החלק הגנתי שלהם.

לעומתו, בלם הכח עמידר רמת גן עוביידה חטאב מועמד להצטרף ולחזק את ההגנה הרעועה של האדומים. השחקן בן ה-22 פגש את האדומים במשחק אימון בין הקבוצות לפני כשבועיים והרשים. חטאב עבר במחלקות הנוער של מכבי אחי נצרת, נצרת עילית ושיחק בקבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה לפני שעבר להכח עמידר רמת גן. ברזומה שלו גם חצי שנה בהפועל חיפה, במדיה לא רשם הופעה. בקיץ נבחן הבלם באויפשט ההונגרית ולא זכה לקבל חוזה.

אסי דומב מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
האדומים מודאגים. אסי דומב/ברני ארדוב

עם או בלי קשר למשחק אתמול, סרט הקפטן שאותו ענד שי אבוטבול יישאר אצל הקשר עד תום העונה. חרף הצהרותיו של המנהל המקצועי, איל ברקוביץ', כי גילי ורמוט יהיה קפטן הפועל תל אביב בעונה הנוכחית, הקשר ויתר על הסרט אחרי המשחק בקפריסין בחודש שעבר ואבוטבול כאמור ישמש קפטן עד סוף העונה. ורמוט יהיה הקפטן השני ויענוד את הסרט אם אבוטבול לא יהיה על המגרש.

"למרות שזו רק תחילת עונה וזה גביע הטוטו זו הרגשה כיפית שהרבה קהל בא לעודד אותנו לתמוך בנו", סיכם החלוץ שגיב יחזקאל, עבורו הייתה זו הופעת בכורה שלו בהרכב הפועל תל אביב. "אנחנו קבוצה של צעירים מחוברים לוותיקים. הצעירים עכשיו נותנים הכול כדי לקבל את הצ'אנס שלנו. היום גם אני קיבלתי את שלי. אני אתן מעצמי עוד כדי לשחק כמה שיותר ואני מקווה שתהיה לנו עונה טובה.

"זו קפיצת מדרגה גדולה לעבור מנוער לבוגרים. התחלתי להתאמן עם הבוגרים כבר בעונה שעברה וקצת התחלתי להרגיש אז מה ההבדל. אנחנו עדיין בהתחלה. אני אישית אתן הכול כדי להצליח. כל שחקן צריך לדעת שהוא הגיע למקום שהוא חייב להתבגר ולהבין איפה הוא נמצא. יש לנו את גילי ואת שי שתומכים בנו וגורמים לנו להרגיש שאנחנו חלק מהקבוצה. הם איתנו והמאמן איתנו וניתן הכול כדי להצליח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
גילי ורמוט הפועל תל אביב. קובי אליהו
ויתר על סרט הקפטן. ורמוט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully