וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנפורד: "זה ללא ספק הרגע הכי משמעותי בחיים שלי"

14.8.2014 / 7:25

רץ ה-400 שהעפיל לגמר אליפות אירופה וקבע שיא ישראלי ירה: "חיכיתי להזדמנות לענות למפקפקים". קנייזבה: "לא השנה שלי"

דונלד סנפורד רץ ישראלי. AP
"ראינו מחדר ההמתנה את המקצה הראשון שהיה איטי וזה דירבן אותי מאוד כי ידעתי שאם ארוץ במיטבי, אהיה בגמר". סנפורד/AP

דונלד סנפורד הביא אתמול (רביעי) הרבה מאוד כבוד לישראל עם ההעפלה לגמר אליפות אירופה ב-400 מטר בציריך תוך שהוא שבר את השיא הישראלי עם 45.39 שניות. זהו שיפור של 14 מאיות לשיאו הקודם שנקבע רק לפני כשבועיים, וסנפורד, שסיים עם התוצאה השלישית באיכותה בשלב חצי הגמר, היה נרגש בסיום.

"זה ללא ספק הרגע המשמעותי בחיי", אמר סנפורד. "המאמן שלי אמר לי להתחיל אגרסיבי וזה מה שעשיתי. ידעתי שבמקצה שלי יש רצים מצוינים וידעתי שאני חייב לסיים בין השלישייה או הרביעייה הראשונה. ראינו מחדר ההמתנה את המקצה הראשון שהיה איטי וזה דירבן אותי מאוד כי ידעתי שאם ארוץ במיטבי, אהיה בגמר".

אליפות אירופה: שיא ישראלי וגמר לדונלד סנפורד

דונלד סנפורד אצן ישראלי (ימין). GettyImages
"אני ממש מבקש להקדיש את השיא ואת העלייה לגמר לחיילי צה"ל עם איחולי החלמה מהירה לפצועים". סנפורד במהלך הריצה/GettyImages

סנפורד סיפר כי הוא נמצא לאורך כל התחרות בקשר עם משפחתו, וציין: "שוחחתי בטלפון עם אמי שנתנה לי את ברכתה ואיחלה לי קודם כל לעלות לגמר. אני מאושר שעשיתי את זה עם שיא לאומי חדש. אני משוחח עם משפחתי ומקבל חדשות מהבית. אין לי הזדמנות טובה מזו להחזיר למדינה שנותנת לי כל כך הרבה. אני ממש מבקש להקדיש את השיא ואת העלייה לגמר לחיילי צה"ל עם איחולי החלמה מהירה לפצועים. אני מרגיש מצוין ואני בטוח שבגמר אני אתן את כל כולי כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר".

סנפורד, שיתחרה ביום שישי בגמר (19:50, שעון ישראל) ולפחות על פי התוצאות שהושגו השנה הוא מדורג חמישי בגמר, סיים לפני שנתיים במקום הרביעי בהלסינקי, הרגיש שהוא סגר מעגל: "שנתיים מציקים לי בעניין המקום הרביעי בהלסינקי. אומרים לי שהשגתי מקום כזה מכיוון שהייתה רמה נמוכה ושאני לא באמת שווה את זה. שנתיים חיכיתי להזדמנות נוספת כדי לענות לכל אותם מפקפקים. אני שמח שניתנת לי ההזדמנות להוכיח לכולם שמקומי בין רצי העילית באירופה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אנה קנייזבה קופצת משולשת ישראלית. ברני ארדוב
"לא יכולתי אפילו לרוץ לבור". קנייזבה/ברני ארדוב

מי שתרצה לשכוח את התחרות הזו כמה שיותר מהר היא כמובן חנה קנייזבה-מיננקו, שקיבלה החלטה סמוך לתחרות מוקדמות הקפיצה המשולשת לפרוש מהאליפות. בימים האחרונים סבלה האתלטית מכאבים חזקים באכילס רגלה השמאלית. כשעתיים לפני התחרות בחימום היא חשה בכאבים, ורק לאחר החימום הסופי ובעצה אחת עם מאמנה, ואלרי בונדרנקו, היא החליטה לוותר.

"בחימום לא חשתי טוב בכלל עם הרגל", אמרה קנייזבה. "החלטתי לתת הזדמנות סופית בחימום שלפני התחרות, וממש לא יכולתי אפילו לרוץ לבור. כמובן שבמצב כזה אי אפשר להתחרות. זו כנראה לא השנה שלי". למעריציה היא כתבה בדף הפייסבוק שלה: "אני מאוד מאוד עצובה. הרגל כאבה מאוד מאוד בחימום ולא יכולתי לרוץ ולקפוץ. היו לי כאבים קלים כבר לפני שבוע, אך קיוויתי שיהיה טוב והם לא יתגברו ואצליח. כל כך רציתי לקפוץ ולהביא מדליה כדי לשמח את כולנו ביחד. אני מאחלת הרבה הצלחה לדונלד בגמר ולמעיין שקופצת ביום שישי ולכל חברי לנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully