וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: כץ החליט לא להעביר כרגע את רואש בבקרה

14.8.2014 / 18:54

השחקן שעשוי לעזוב לא יועבר יחד עם כל הקבוצה וחוזהו יופקד רק אם יחליט להישאר. הקבוצה עברה בבקרת התקציבים

אושרי רואש, הפועל חיפה. קובי אליהו
בדרך החוצה. אושרי רואש/קובי אליהו

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ החליט בשלב זה שלא להעביר בבקרת התקציבים את חוזהו של אושרי רואש. זאת בשל העובדה שהבלם כאמור מחפש לו קבוצה אחרת בימים אלה ועשוי לעזוב את המועדון. עם זאת בחיפה הבהירו שכץ יעמוד בכל ההתחייבויות שלו כלפי רואש ואם השחקן בסופו של דבר יחליט להישאר במועדון, חוזהו יועבר באופן מיידי בבקרת התקציבים.

גם הרכש הצעיר אלמוג אוחיון לא יעבור בבקרת התקציבים בשל העובדה שקבוצתו הקודמת עירוני קרית אתא לא מוכנה לשחררו ללא תמורה. אוחיון צפוי לפנות לוועדה למעמד השחקן והיא ככל הניראה זו שתקבע האם חיפה תצטרך לשלם עבורו או שמא המעבר יהיה בחינם. מלבד השניים, תקציב המועדון צפוי לעבור היום (חמישי) בבקרת התקציבים. בתקופה האחרונה פיזר כץ איומים לפיהם לא יעביר את הקבוצה בבקרה ולא בטוח שיישאר, אלא שבחיפה טענו לאורך כל הדרך שכץ יישאר ושהטענות נובעות כחלק מהשיחות עם העירייה בנוגע לדרישותשל הבעלים לעזרה כספית מעיריית חיפה.

אחר הצהריים עברו שחקני הקבוצה בבקרת התקציבים, פרט לזרים שטופסי השחרור שלהם יגיעו בשבוע הבא. גם המגן עומר ורד עדיין לא עבר בבקרת התקציבים בשל העובדה שעדיין לא הושאל רשמית ממכבי תל אביב.

יוכל המאמן ראובן עטר להשתמש בכל שחקני הרכש במשחק גביע הטוטו מול בני סכנין ביום שבת הקרוב. רואש שלא יעבור בבקרה בשלב הראשוני , וכל באופן תיאורטי לקחת חלק במשחק מול סכנין שכן בגביע הטוטו שחקנים ששיחקו בעונה שעברה בקבוצה יכולים לשחק גם אם לא עברו בבקרה. בפועל נראה שלעטר אין כוונה לשלב את הבלם במשחק שכן נכון לעכשיו הוא מחוץ לתוכניות המקצועיות.

בקרב השחקנים קיימת אי נוחות מהמצב עם רואש שכן השחקן נחשב למקובל מאוד. "אושרי שחקן חשוב לחיפה אבל ככל הנראה המצב שנוצר יגרום לו לעזוב", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו אוהבים אותו מאוד אבל קודם כל מאחלים לו שיהיה שמח גם אם זה לא לצידנו". מי שחתם על החוזה בקבוצה הוא הישאם כיוואן וכעת חסרה רק החתימה הרשמית של כץ.

עדכון ראשון: 7:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully