וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל נס: "שמח שהצלחנו להביא את היכולות שלנו"

14.8.2014 / 0:16

מאמן הנבחרת הצעירה היה מרוצה מהניצחון במקדוניה: "כולם עבדו נפלא". מזרחי, שכבש צמד: "נכנסנו טוב מהרגע הראשון"

שחר הירש, שובל גוזלן שחקני הנבחרת הצעירה. קובי אליהו
מקום לתקווה. הצעירה/קובי אליהו

הנבחרת הצעירה של ישראל עשתה צעד ענק בדרך להבטחת המקום השני בבית 8 של מוקדמות יורו 2015, לאחר שהביסה בחוץ את מקדוניה 0:3. למרות הניצחון, כרגע ישראל לא נמצאת בין ארבע הסגניות הטובות ביותר שיעפילו לפלייאוף. בטבלת הסגניות, החבורה של מיכאל נס נמצאת במקום השישי, עם נקודה פחות מסלובקיה, אוקראינה ובלגיה (לה יש משחק עודף). עד לתום שלב הבתים נותרו עוד שני משחקים וישראל תהיה חייבת לנצח בהם ולקוות למעידות של היריבות על מנת לשמור על סיכוי להעפיל לפלייאוף. ישראל תתארח באזרבייג'אן ב-3 בספטמבר ותסיים את שלב הבתים עם משחק ביתי נגד מקדוניה במושבה, שישה ימים לאחר מכן.

בית ח':

1. פורטוגל, 18 נקודות (6 משחקים)
2. ישראל, 12 נקודות (6 משחקים)
3. נורבגיה, 9 נקודות (7 משחקים)
4. מקדוניה, 4 נקודות (7 משחקים)
5. אזרבייג'אן, 4 נקודות (6 משחקים)

המשחקים שנותרו לישראל:

3.9 - אזרבייג'אן (חוץ)
9.9 - מקדוניה (בית)

מיכאל נס מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל. ברני ארדוב
יצטרכו עזרה כדי לסיים בין הסגניות הכי טובות. נס/ברני ארדוב

במשחק הערב (רביעי) הנבחרת נהנתה מצמד של אופיר מזרחי (33, 41) ושער נוסף של שובל גוזלן (81). המגן אמיר בן שמעון ספג מכה חזקה בברכו והוחלף כבר בדקה ה-12, כאשר במקומו נכנס עאהד עזאם. הנבחרת תשוב ארצה ביום שישי לפנות בוקר.

המאמן מיכאל נס אמר בסיום: ?אני מאוד שמח על הניצחון החשוב שעשינו. ההכנה לא הייתה אופטימלית בגלל המצב. לא יצא לשחקנים לשחק אף משחק בארץ, בשל דחייתו של גביע הטוטו והיה קריטי שנגיע מוכנים מבחינת כושר משחק. אני שמח שהצלחנו לעשות בכל זאת הכנה טובה ולהביא לידי ביטוי את היכולות שלנו. אני מאוד גאה בשחקנים שלי. כולם עבדו נפלא על כר הדשא היום, מקדוניה קבוצה טובה, היינו מרוכזים ויציבים והגיע לנו הניצחון. זה מקדם אותנו לעבר המטרה שלנו?.

מזרחי הוסיף: ?אני מאוד שמח על התוצאה. ידענו שזה משחק מאוד חשוב עבורנו ובגלל זה גם היה עלינו קצת יותר לחץ. הצלחנו לעשות את המשחק קל יותר עבורנו, כי נכנסנו טוב למשחק מההתחלה. מבחינה אישית אני כמובן שמח על הניצחון והגולים הם הבונוס?.

שובל גוזלן: "זו פעם ראשונה שאני משחק משחק רשמי בנבחרת הזו וכמובן כיף לפתוח עם ניצחון חשוב מאוד עבורנו להמשך הדרך. שיחקנו טוב מתחילת המשחק וכשנכנסתי בדקה ה-60 הרגשתי טוב. אני שמח שגם הצלחתי להבקיע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully