וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עימות בין יוסי בניון לאוהד שקילל

13.8.2014 / 23:36

האוהד גידף את טואטחה והקפטן הירוק ענה לו: "תפסיק לקלל שחקן מהקבוצה שלך". סטנוייביץ': "יש לנו עדיין כמה בעיות"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה ניצחה הערב (רביעי) 1:2 את הפועל עכו במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו. חמדי סליחי העלה את הקבוצה של אלון חרזי ליתרון, מוחמד כליבאת ועידן ורד ביצעו מהפך.

במהלך המשחק נרשמה תקרית בין יוסי בניון לאחד מאוהדי הירוקים. על פי אנשים שהיו במקום, אותו אוהד קילל את טאלב טואטחה. יוסי בניון התערב ואמר לאוהד: "זה שחקן של הקבוצה שלך, אל תקלל אותו". האוהד אמר לו: "זה לא עניינך", בניון ענה לו: "זה כן ענייני".

מאמן חיפה, אלכסנדר סטנוייביץ', סיכם את המשחק: "המחצית השנייה הייתה קצת יותר טובה מהראשונה וזה הספיק לניצחון. יש לנו בעיות, אבל השחקנים נתנו הכול. צריך לקחת את הדברים צעד אחר צעד. האוהדים היו איתנו למרות שלא שיחקנו טוב ואני מודה להם. עכשיו עוברים למשחק הבא. זה היה המשחק הראשון שלנו וההתחלה תמיד קשה, עם מאמן חדש והכול חדש, כך שאני מרוצה. המחליפים עשו עבודה טובה ויש לנו עוד עבודה להמשך".

מאמן עכו, אלון חרזי, אמר: "חבל על השער השני שקיבלנו. בדיוק רצינו לעשות חילוף, שלא התבצע, אבל אני מאוד מרוצה. החבר'ה עבדו יוצא מהכלל ואין מה לעשות, לחיפה יש כלים התקפיים קטלניים. מכבי חיפה היא חלק מפואר מהקריירה שלי, אבל היום אני נמצא במקום אחר".

דודו גורש, שוער עכו, הוסיף: "כבר חמש שנים אנחנו סובלים מהתופעה הזו מול מכבי חיפה, שאנחנו מובילים עד לדקות האחרונות ואז סופגים. היו לנו דברים מאוד טובים, את התוצאה לא ניקח מהיום, אבל את הדברים האלה כן".

יוסי בניון שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
במהלך העימות עם אותו אוהד. בניון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully