וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון טקסאנס: עדיין יש להם בעיה

יואב שטיין

23.8.2014 / 9:15

הטקסאנס, עם מאמן חדש וקוורטרבק חדש לא יהיו גרועים כמו ב-13', אבל גם לא הרבה יותר טובים. לפחות אנדרה ג'ונסון נשאר

אנדרה ג'ונסון שחקן יוסטון טקסאנס. Donald Miralle, GettyImages
התרצה ונשאר. ג'ונסון/GettyImages, Donald Miralle

מאזן בעונה שעברה: 14:2, המאזן הגרוע בליגה ובחירה ראשונה בדראפט

מאמן: ביל אובריאן (עונה ראשונה)

הגעות בולטות: ריאן פיצפטריק (קוורטרבק, מטנסי), כריס קלמונס (סייפטי, ממיאמי)

עזיבות בולטות: מאט שאוב (קוורטרבק, לאוקלנד), בן טייט (רץ אחורי, לקליבלנד), ארל מיצ'ל (תאקל הגנתי, למיאמי)

בחירות דראפט בולטות: ג'דייביון קלאוני (אנד הגנתי, דרום קרולינה), חאבייר סואה-פילו (גארד, UCLA)

המספר הנוסף: סיבה לאופטימיות ביוסטון? למרות העונה הנוראית אשתקד, הקבוצה הצליחה להישאר בתמונת המשחק ברוב המשחקים והפסידה בטאצ'דאון או פחות בתשעה מהם.

טיפ לפנטזי: הפתיחה הנפלאה שלו אשתקד אמנם נעלמה עם כל הקבוצה, אבל דיאנדרה הופקינס הוא פשוט התופס הצעיר הכי טוב שאנחנו לא מדברים עליו. אל תבנו עליו מאוחר בדראפט, הוא לא יהיה שם.

ג'יי ג'יי וואט JJ שחקן יוסטון טקסאנס טקסנס. AP
14 הפסדים רצופים. וואט/AP

מה שהיה: שמונה משחקים בלחץ מאריאן פוסטר, רמת התסכול של אנדרה ג'ונסון גדלה יחד עם גילו, ומאט שאוב מוסר טאצ'דאון ליריבה על כל שניים לשחקניו שלו. הפציעה (שוב) של בריאן קושינג הנפלא פגעה מאוד בהגנת הריצה, רק אחד מעקבי האכילס של יוסטון. גארי קוביאק שילם בסופו של דבר את המחיר ופוטר עוד לפני סיום עונתו השמינית במועדון, וגם עידן שאוב (שמסר פעם ל-527 יארד, המספר השני הגבוה בהיסטוריה למשחק אחד), הגיע לקיצו אחרי שבע עונות. ללא קשר לשאלה אם טאנקינג קיים בליגה או לא (הוא לא), להפסיד 14 משחקים ברצף, בצורה בה עשו זאת הטקסאנים, זה פשוט בלתי מתקבל על הדעת.

מה שיהיה: אובריאן הוקפץ מפן סטייט כדי להשתלט על העניינים והביא ליוסטון את ריאן פיצפטריק, הראשון בוגר אוניברסיטת בראון, השני מהארוורד והנה לכם צמד מאמן-קוורטרבק מהאייבי ליג. אז אינטילגנציה יש, אבל האופטימיות מסביב לליגה לגבי פיצ, כמי שיכול להשיב את הטקסאנס להתמודדות על הבית, לא גבוהה. מסביב לפיצפטריק, שכתבה מצוינת של פיטר קינג מצביעה מדוע הוא תלוי יותר בצוות סביבו, פוסטר בריא יהיה הכלי החשוב ביותר בהתקפה. הקו שאמור לפתוח נתיבים ביוסטון מצוין ואם סואה-פילו יתאקלם במהירות, אותו קו רק ישתפר. היכולת של פוסטר להיות משמעותי גם במשחק המסירה רק מחזקת את הנקודה שההצלחה של פיצפטריק תלויה בעיקר ברץ האחורי שלו, בן ה-28. ג'ונסון התרצה ויישאר עם הקבוצה אותה ליווה לאורך כל תהליך הבנייה שלה ואילו דיאנדרה הופקינס, שהתחיל הכי מהר ולאט לאט נחלש, ירצה לשמור על יציבות בעונתו השנייה.

אחרי עוד עונה פשוט נפלאה של ג'יי ג'יי וואט (שלא תעיזו להגיד שהוא נחלש או שהוא יאכל אתכם), בחירתו של קלאוני במקום הראשון בדראפט לא רק שתיצור פאס ראש יותר קטלני מוירוס האבולה, אלא גם תשחרר את ברוקס ריד לסייע לקושינג בסתימת חורים בקו השני. עם הסקנדרי היעיל (מקום שלישי ביארדים אשתקד), החלק ההגנתי של יוסטון אמור לחזור לתפקד כבעבר. החלק הזה יהיה חייב להגביר את הכרחת האיבודים, קטגוריה בה סיימה הקבוצה במקום האחרון, עם 11 בלבד (יחס חטיפות/איבודים כולל של 19-, גם הוא הגרוע בליגה).

הימור: כפי שקינג מציין, קשה מאוד להצליח עם קוורטרבק בינוני, ופיצפטריק הוא קוורטרבק שיכול ללמד אחרים ופחות להוביל. החלקים מסביב פשוט לא מספיקים, בעיקר לא עם הפציעה האחת (לפחות) התורנית שבדרך כלל מגיעה. שישה ניצחונות, כולל כמה הופעות של טום סאבאג', קוורטרבק העתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully