וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טנסי טייטאנס: להיזכר בטיטאנים

יואב שטיין

23.8.2014 / 17:30

הטייטאנס סבלו מהפסדים צמודים, אבל אם הם יצליחו להתבגר ולשכוח מעזיבת כריס ג'ונסון, פלייאוף הוא אופציה ריאלית

ג'ייק לוקר שחקן טנסי טייטאנס מול צ'נדלר ג'ונס שחקן ניו אינגלנד פטריוטס. Joe Howell, AP
אולי תפסיק להיפצע? לוקר/AP, Joe Howell

מאזן בעונה שעברה: 9:7, בלי פלייאוף

מאמן: קן וויזנהאנט (עונה ראשונה)

הגעות בולטות: מייקל אוהר (תאקל התקפי, מבולטימור), דקסטר מקלאסטר (אול-אראונדר, מקנזס סיטי), שון פיליפס (ליינבקר, מדנבר), ווסלי וודיארד (ליינבקר, מדנבר)

עזיבות בולטות: אלטראון וורנר (מגן פינה, לטמפה ביי), כריס ג'ונסון (רץ אחורי, לג'טס), ריאן פיצפטריק (קוורטרבק, ליוסטון)

בחירות דראפט בולטות: טיילור לוואן (תאקל התקפי, מישיגן), בישופ סאנקי (רץ אחורי, וושינגטון)

המספר הנוסף: כריס ג'ונסון נפרד מטנסי לטובת הג'טס אחרי שרשם שש עונות של 1,000 יארדים ומעלה על הקרקע. כעת, אוהדי הטייטאנס יתלו את התקוות שלהם בשון גרין.

טיפ לפנטזי: ג'סטין האנטר פשוט כישרון גדול מדי כדי לא לפרוץ השנה. כמעט 20 יארד לתפיסה וארבעה טאצ'דאונים מתוך רק 42 מטרות. אל תחכו לסיבובים האחרונים.

קן וויזנהאנט מאמן אריזונה קרדינלס. AP
חוזר לעמדת המאמן הראשי. וויזנהאנט/AP

מה שהיה: קבוצה מבלבלת מאוד, הטייטאנס. כישרון יש בשפע, אבל נדמה שיכולת ההנהגה והכריזמה בחדר ההלבשה שואפות לאלו של יוסי אלפי כשהוא מקריא את "גילו של אדם". בעונה שעברה טנסי הייתה במרוץ הצפוף לווילד קארד בחטיבה, אבל הקרדיט שייך יותר לחולשת הקבוצות האחרות ופחות להם. הם ניצחו או הפסידו למי שהיו אמורים. ג'ייק לוקר שוב נפצע באמצע העונה ופיצפטריק הנהיג קו די דומה של אפרוריות עם ניצוצות. באופן יחסי, הנקודות החזקות היו משחק ריצה סביר והגנת מסירה לא נוראית, אבלCJ2K כבר לא בשכונה ואלטראון וורנר, ממגני הפינה האיכותיים בליגה, עזב להחליף את ריוויס בהגנה המשתפרת של טמפה.

מה שיהיה: הטייטאנס הביאו שחקנים בעמדות חשובות ועשו דראפט טוב, כשחיזקו את קו ההתקפה והיו הראשונים להוריד רץ אחורי מהלוח, עם סאנקי בבחירה ה-54 (המאוחרת ביותר בהיסטוריה בה נבחר הרץ הראשון בדראפט) לגבות את שון גרין (קלוז אפ זריז על אוהדי הטייטאנס כשהם מבינים ששון גרין הוא הרץ הבכיר שלהם...). אבל ההישג האמיתי הוא בצוות האימון, כשוויז חוזר לקווים כמאמן ראשי, אחרי שהקפיץ בשנה אחת את התקפת הצ'ארג'רס מהמקום 31 בליגה בטוטאל אופנס לחמישי. הישג לא פחות מרשים היה להביא את ריי הורטון כמתאם הגנה מהבראונס, אחרי שהוא הפסיד למייק זימר במרוץ לאימון מינסוטה. בכך מתאחד וויז עם המתאם שלו מאריזונה ומעורר אופטימיות בנאשוויל.

מקלאסטר, שכנראה יסווג יותר כרץ אחורי אבל ישחק גם כתופס ומחזיר בעיטות (נו, אם אתם מתעקשים), הוא תוספת מבורכת שתדליק את הקהל. וושינגטון, האנטר וקנדל רייט נותנים עומק בעמדת התופס וגם בהגנה יש כמה יהלומים, כשג'ורל קייסי (10.5 סאק אשתקד), אמור להמשיך להתקדם תחת הורטון בשנתו הרביעית בליגה. הכל יקום ויפול על לוקר, שבשנתו הרביעית ירצה להוכיח לראסטון וובסטר שהוא טעה כשוויתר על אופציית הרוקי של הקוורטרבק.

הימור: "היו ארבעה משחקים בהם הובלנו ברבע האחרון. אם היינו מנצחים שניים, היינו 7:9. שניים היו מול הקולטס. אם היינו לוקחים את שניהם – היינו ראשונים בבית". הנקודה הזו של ג'ייק לוקר מעוררת מחשבה, במיוחד לאור העובדה שהטייטאנס היו 6:6 במשחקים שהסתיימו בפחות משמונה נקודות הבדל. יהיה שיפור, ואפילו פלייאוף. 7:9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully