וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קסונוויל ג'אגוארס: היכונו להפתעה

יואב שטיין

22.8.2014 / 16:00

הקבוצה מצפון פלורידה הייתה אחת הגרועות בליגה בעונה שעברה, אבל כמה מהלכים נכונים בפגרה יוציאו אותה מהקרקעית

בלייק בורטלס מוצג כשחקן ג'קסונוויל ג'אגוארס בדראפט 2014 עם הקומישינר רוג'ר גודל. Craig Ruttle, AP
יצטרך ללמוד את הליגה מהר. בורטלס/AP, Craig Ruttle

מאזן בעונה שעברה: 12:4, כולל פתיחה של 8:0

מאמן: גאס בראדלי (עונה שנייה)

הגעות בולטות: טובי גרהארט (רץ אחורי, ממינסוטה), זיין בידלס (גארד, מדנבר), כריס קלמונס (אנד הגנתי, מסיאטל), רד בריאנט (תאקל הגנתי, מסיאטל)

עזיבות בולטות: מוריס ג'ונס דרו (רץ אחורי, לאוקלנד), ג'ייסון באבין (ליינבקר, לג'טס)

בחירות דראפט: בלייק בורטלס (קוורטרבק, UCF), מרקיס לי (תופס, USC), אלן רובינסון (תופס, פן סטייט)

המספר הנוסף: מאז 2005, כל הקבוצות בליגה מלבד הג'אגוארס והריידרס הציגו לפחות עונה אחת עם תופס שהשיג 1,000 יארדים ומעלה באוויר.

טיפ לפנטזי: תלוי כמה קבוצות יש בליגת הפנטזי שלכם, אבל אם טובי גרהארט נפל עליכם מהשמיים באמצע הסיבוב השלישי, אנחנו מקווים בשבילכם שאתם משחקים על כסף, כי החבר'ה סביבכם פראיירים.

טובי גרהארט שחקן מינסוטה וייקינגס. Ezra Shaw, GettyImages
חיזוק מבטיח. גרהארט/GettyImages, Ezra Shaw

מה שהיה: מיקום ביארדים כוללים בליגה, ג'קסונוויל ג'אגוארס, 2013: מסירה – 22, ריצה – 31, הגנת מסירה – 26, הגנת ריצה – 29. עוד? מקום 31 בהשגת דאון ראשון, 32 באחוזים בדאון שלישי, 21 באחוזי השלמת מסירה, 27 בכמות החטיפות שייצרה ההגנה, 31 בטאצ'דאונים, 24 ביחס איבודים/חטיפות, 32 ביחס נקודות. מחשש להתעללות בגופה, נחדול כאן. לא הרבה דברים עבדו כמו שצריך, הפציעות בעמדת התופס לא הפסיקו (ועודן ממשיכות), וגאס בראדלי פשוט לא ידע מה לעשות עם האין-קבוצה שלו. המיץ של הזבל ימשיך להסריח את תחתית השקית.

או שמא?

מה שיהיה: קודם כל, נירגע כולנו וננשום עמוק. הג'אגס לא עומדים לעלות לפלייאוף או משהו. אבל אם נראה לכם שנראה הרבה מאותו דבר, אתם ממעיטים קצת יותר מדי בערכם של היגוארים. בלייק בורטלס הפתיע קמעה בבחירה השלישית ואמור בעיקר להסתגל לליגה בשנת הרוקי, רק שלא ברור ממי הוא אמור ללמוד. עם המספרים של צ'אד הני, אולי עדיף שהכישרון מסנטרל פלורידה יתחיל כבר העונה להתחמם. בפלורידה מאוד מרוצים מיליד המדינה והוא אולי הדבר הכי מעניין שקרה לפוטבול בג'קסונוויל למעט החידושים באצטדיון (הנה מה שהיה לנשיא ארצות הברית המיועד, סטיבן קולבר, להגיד על העניין). בראדלי, לשעבר מתאם ההגנה בסיאטל, ינסה לבנות צמד קיצוניים-הגנתיים מהטובים בחטיבה, עם הבאתם של רד בריאנט וכריס קלמונס מהאלופה הטרייה, כדי לייצר קצת לחץ על קוורטרבק היריב.

קו ההתקפה השתפר מאוד עם בידלס וחזרתו של ג'וקל וההייפ סביב טובי גרהארט הוא מהגבוהים בליגה. הרץ, שלמד אצל הטוב ביותר במינסוטה, יקבל סופסוף את המושכות בשנתו החמישית בליגה וינסה להצדיק את הציפיות. לי ורובינסון, שני התופסים, שנבחרו בסיבוב השני בדראפט המאוד עשיר בעמדה, צריכים בעיקר ללמוד ולמשוך יחד אייס סנדרס עד חזרתו של ססיל שורטס.

הימור: יש הרבה נקודות אור בקבוצה הזו והיא עשויה להפתיע בבית לא חזק במיוחד. הפתיחה הקשה יחסית עשויה לתת לבורטלס הזדמנות לנצוץ, ולהגיע לשבעה ניצחונות. בעונה אחת. באמת, זה יקרה. רציני לגמרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully