וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי דומב: "אני לא מודאג. יש התקדמות, יש שיפור"

הפועל ת"א נראתה רע ב-0:0 נגד רעננה, דומב: "המטרה היא להיות מוכנים למחזור הראשון. כולם מבינים שצריך עוד שחקנים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל תל אביב והפועל רעננה נפרדו הערב (רביעי) ב-0:0 במחזור הראשון של בית ב' בגביע הטוטו. הכותרת מבחינת האדומים היא היכולת החלשה של הקבוצה לאורך מרבית דקות המשחק. אחרי ההדחה מאירופה, האדומים שוב נראו לא טוב ואחרי שלושה משחקים רשמיים העונה יש להם שער זכות אחד שנכבש בפנדל (נגד אסטנה במוקדמות הליגה האירופית). ברעננה יכולים להיות מרוצים אחרי שהקבוצה הצנועה שלהם הייתה עדיפה על פני היריבה ולא הייתה רחוקה מניצחון.

המאמן אסי דומב סיכם: "אני לא מודאג. אני רואה הרבה התקדמות, הרבה שיפור בהרבה דברים. זה גביע הטוטו, זו הכנה והמטרה היא להכין את הקבוצה למחזור הראשון. זו קבוצה חדשה, יש הרבה חבר'ה צעירים. זה לוקח זמן. נביא עוד שחקנים, אין ספק שצריכים עוד שחקנים. נביא צעירים ומוכשרים בתפקידי הגנה. כולם במועדון יודעים שצריך להגיע לליגה עם עוד שחקנים".

דומב הוסיף: "אני תמיד רוצה לנצח, אבל נגמר תיקו ולפעמים עדיף לא להפסיד. היו דברים שאני מרוצה מהם, היו דברים טעוני שיפור. אפשר לעשות יותר, ההגנה די חדשה וצריכה ללמוד את הדרך - אני מדבר על משחק הגנה קבוצתי. אני מקווה שנגיע למחזור הראשון של הליגה מוכנים".

אסי דומב מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
שלושה משחקים רשמיים, שער זכות אחד וגם הוא בפנדל. דומב/ברני ארדוב

קשר הפועל תל אביב, ישראל זגורי הוסיף: "לקראת מכבי נתניה במחזור הראשון בליגה נהיה מוכנים. יש דברים טובים ודברים פחות טובים, ואסי יעבוד על הדברים הפחות טובים. אני בטוח שכשיצטרפו עוד שלושה-ארבעה שחקנים נהיה קבוצה הרבה יותר טובה. עומר דמארי יש רק אחד, אבל אני אתן את השערים והבישולים שלי. אני בטוח שהשנה אתן תרומה יותר גדולה כי צריכים אותי יותר. בשנה שעברה התקציב היה גדול פי שלושה, אז ברור שהציפיות קצת יורדות השנה. בשנה שעברה לא התחלנו טוב ולקח לנו זמן להידבק. הפעם אני מקווה שנתחיל טוב וגם נסיים טוב".


מאמן הפועל רעננה, חיים סילבס: "אני מרוצה מהיכולת, אבל פחות מהתוצאה. בשלב הזה של העונה עשינו הופעה טובה. לא נפלנו היום מהפועל תל אביב - להפך - והיינו ראויים לשער. קבוצה כמו הפועל רעננה לא יכולה להרשות לעצמה להחמיץ יותר מדי. היו ימים שרעננה הייתה מסתפקת בתיקו נגד הפועל תל אביב, אבל היום יצאנו מאוכזבים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ישראל זגורי שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מבטיח תפוקה אישית יותר גדולה. זגורי/ברני ארדוב
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully