וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הציגה את המדים חדשים

13.8.2014 / 10:39

הירוקים יחנכו את המדים מול עכו. חילוקי דעות לגבי דגני, גורם: ”לא בטוח שצריך בלם”. מקורבי ידין: ”הוא יעזוב תמורת פיצוי”

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה אתם אומרים? אלון תורג'מן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי קיץ ארוך שכלל את החלפת הצוות המקצועי וצירוף מספר שחקנים חדשים, מכבי חיפה תערוך הערב (רביעי, 20:50, 5+ לייב) את המשחק הרשמי הראשון שלה לעונת 2014/15. בחיפה מעריכים שהאיצטדיון בנתניה יהיה מלא. כ-13,400 מנויים כבר נמכרו, רובם אמורים להגיע למשחק הערב. אלכסנדר סטנוייביץ' יעלה היום עם מערך של 4:4:2, ועדיין לא משנה את השיטה שלו, זאת בין היתר בשל פציעת רובן ראיוס שלאחר הגעת הקשר האחורי אמור להיות מתופקד מאחורי החלוץ. ראיוס לא ישחק היום, ומי שכן יפתחו בהרכב הם טאלב טואטחה ועטאא ג'אבר, שיחליפו את שמואל שיימן וקובי מויאל, שחוזר לכושר בהדרגה ובקרוב אמור להפוך לשחקן מפתח בקבוצה. בתוך כך, בחיפה הציגו הבוקר גם את המדים החדשים איתם היא תעלה למשחק. הנשיא יעקב שחר המריא לחו"ל ולא יצפה במשחק.

בסביבתו של אביחי ידין הגיבו לפרסום אתמול לפיו בחיפה לא מתרגשים מההשלכות של פסק דין אריאל הרוש, וטוענים כי מבחינתם הם מוכנים שהשחקן יעזוב. "אביחי מתאמן והכול בסדר מבחינתו. אם בחיפה רוצים, הם מוזמנים לשלם פיצוי והוא יעזוב", אמר אחד ממקורביו של השחקן. כפי שפורסם אתמול, בחיפה לא בטוחים שכדאי לשחרר את אלעד גבאי, אבל משאירים את ההחלטה למאמן. לאחר שחרורם של איציק כהן, איסמעיל ריאן ומוחמד גדיר לסכנין, בחיפה אמרו אתמול כי "המטרה היא להשאיר את הסגל הקיים, ולא לשחרר עוד שחקנים, אלא להיפך – לפתוח את העונה בלי שחקנים שמתאמנים בנפרד. בטווח הארוך, ההתנהלות החדשה עשויה לחסוך מיליוני שקלים. בלם? לא בטוח שצריך, אבל המאמן יחליט". אם ביממה הקרובה לא יושג סיכום לגבי אוראל דגני, נראה כי אלעד גבאי יישאר ואל הסגל יצטרף שחקן אחד בלבד – קשר אחורי. סטנוייביץ', שהתבטא לאחרונה כי שלושה שחקנים יצטרפו, כיוון למויאל, דגני וקשר זר.

במכבי חיפה חוששים שבעקבות הקהל הרב שאמור להגיע למשחק, יווצר עומס בכניסות למגרש ועל כן במועדון ביקשו מהאוהדים להקדים את הגעתם. 16 קופות לבעלי המנויים ייפתחו לקראת המשחק (המנויים טרם חולקו ועל כן בעליהם יקבלו כרטיס בהצגת תעודה מזהה לפני המשחק).

הרכב משוער מכבי חיפה: ולדימיר סטויקוביץ', אייל משומר, דקל קינן, אדין צוצאליץ', טאלב טואטחה, גוסטבו בוקולי, עטאא ג'אבר, חן עזרא, יוסי בניון, אלון תורג'מן, מוחמדו אידריסו.

הרכב משוער הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, משה מישאלוב, ברניסלב יובאנוביץ', בן תורג'מן, יוסי דורה, אמייה טגה, ז'וליאנו ספדאסיו, יובל אבידור, אמיר האדז'יץ', חמדי סליחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully