וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: מכבי תל אביב תשתתף בשכרו של מיטרוביץ'?

13.8.2014 / 7:17

בבירה מעוניינים בקשר, הגעתו מותנית בפשרה של האלופה. מאמצים לצרף את סוויסה, תאונת דרכים לבראשי: "היה לי מזל"

בלם בית"ר ירושלים מתן בראשי עבר שלשום (ראשון) תאונת דרכים בשכונת עין כרם. בראשי היה בדרך לאימון הקבוצה ורכב שהגיח מולו התנגש ברכבו והעיף אותו לצידי הכביש. רכבו של הבלם עלה באש כתוצאה מהאירוע אך השחקן נטש את הרכב ונחלץ מהתאונה עם מכות יבשות בלבד. הוא פונה לבדיקות בבית החולים במשך מספר שעות וגם באימון אתמול המאמן מנחם קורצקי הורה לו לערוך אימון קל בלבד.

בראשי אמר אתמול: "היה לי הרבה מזל. כשהרכב עלה באש נלחצתי כי הדלתות ננעלו ולא יכולתי לצאת, אבל באו לעזור לי. אני מודה לאלהים שזה הסתיים רק במכות יבשות, היה יכול להיות הרבה יותר גרוע". אגב, בראשי עדיין לא חתם על חוזהו במועדון לעונה הקרובה ובימים הקרובים הנושא אמור להיסגר.

מתן בראשי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"היה יכול להיות הרבה יותר גרוע". מתן בראשי/ברני ארדוב

בבית"ר התקבלה החלטה להתחזק לפחות בשחקן אחד, כאשר כרגע המטרה היא שחקן התקפה. הצוות המקצועי היה רוצה לראות את תומר סוויסה במועדון, והמגעים בין הצדדים יואצו בימים הקרובים. גם ניקולה מיטרוביץ' מהווה אופציה, אך הדברים יבשילו אך ורק אם מכבי תל אביב תסכים לשאת בחלק נכבד משכרו. עלותו של מיטרוביץ' היא כ- 1.6 מיליון שקל בשנה. השחקן עצמו עדיין בודק אופציות בחו"ל ואמר לאנשי מכבי תל אביב כי יהיה עימם בקשר בשבוע הבא.

הערב תפגוש הקבוצה את הפועל פתח תקוה במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו (ראשל"צ, 20:45, 5+ לייב). בית"ר תשחק ללא חנן ממן ובראשי שעדיין לא חתמו על חוזיהם וכמו כן ייעדרו ארבעת שחקני הנבחרת הצעירה - אלי דסה, לידור כהן, עומר אצילי וטל כחילה. תומר ירוחם ומור שקד צפויים לפתוח בהרכב, כמו גם דני פרדה. שלומי אזולאי ושמוליק מלול עברו בבקרת התקציבים ויעמדו לרשות קורצקי הערב.

הרכב משוער: בוריס קליימן, תומר ירוחם, ססאר ארזו, זאב חיימוביץ', דושאן מאטוביץ', מור שקד, קלאודמיר, אופיר קריאף, איציק כהן, דני פרדה, זרקו קוראץ'.

ניקולה מיטרוביץ' שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יימצא פתרון? ניקולה מיטרוביץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully