וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - הפועל רעננה: האדומים עברו בבקרה

הקבוצה של אסי דומב העבירה את התקציב, שיעמוד על 29 מיליון שקלים. תפגוש את הקבוצה של סילבס (19:00, 5+ לייב)

שחקן הפועל תל אביב שגיב יחזקאל. מגד גוזני
יפתח כחלוץ יחיד. שגיב יחזקאל/מגד גוזני

אחרי ההדחה מאירופה והרושם הרע שהותירה, תנסה הפועל תל אביב להחזיר לאוהדיה את האמון שאבד, כשתארח מחר (רביעי, 19:00, 5+ לייב) את הפועל רעננה במסגרת בית ב' של גביע הטוטו. כרגע עדיין לא ברור איך ייראה הסגל האדום משום שהמועדון עדיין לא העביר את תקציבו בבקרה, אך נראה כי בכל מקרה ההרכב איתו יפתח אסי דומב לא יושפע מכך.

כמו באירופה, הפועל תל אביב תעלה במערך של 4-2-3-1 כששגיב יחזקאל יפתח כחלוץ בודד. הרמוני איקנדה יצוות אל יורחן קולין במרכז ההגנה, אברהם צ'וקול וליאור לוי יפתחו כמגינים. אוראל דגני, שאמור לעבור בחזרה למכבי חיפה בימים הקרובים אם יגיע איתם להסכם, לא יפתח מחר בשל כך. שובל גוזלן נמצא עם הנבחרת הצעירה ולא יעמוד לרשות דומב, כשאביב דדו ייעדר אף הוא בשל פציעה.

הפועל תל אביב עברה בבקרת התקציבים, ותעמיד תקציב של 29 מיליון שקל לעונה הקרובה. התקציב יחולק כדלקמן: 14 מיליון תקציב שחקנים, 11 מיליון תפעול המועדון וארבעה מיליון להחזר חובות. המשמעות המיידית היא שכל שחקני הסגל שהוחתמו במועדון יעמדו לרשותו של אסי דומב.

הרכב משוער: דני עמוס, אברהם צ'וקול, הרמוני איקנדה, יורחן קולין, ליאור לוי, שי אבוטבול, לוקטס סאשה, ישראל זגורי, גילי ורמוט, שון מלכה, שגיב יחזקאל.

הרמוני איקנדה שחקן הפועל תל אביב. האתר הרשמי של הפועל תל אביב,
יפתח בהגנה לצד קולין. איקנדה/האתר הרשמי של הפועל תל אביב

גם הפועל רעננה תפתח מחר רשמית את עונת 2014/15, כשהמאמן, חיים סילבס, יעמוד לראשונה על הקווים בליגת העל. רעננה לא עברה שינויים רבים בפגרה, כשהזרים החדשים הם אלה שאמורים לעשות את הבדל. יקיר שינה, פדרו סאס פטראצי ואוואנס קאנגווה, אם יהיה כשיר, הם הפנים החדשות שאמורה הקבוצה להציג בבלומפילד.

הרכב משוער: אריק ינקו, עדי נמני, יקיר שינה, יניב לביא, אלי בבייב, פיטר אמבולה, בן בנימין, פדרו סאס פטראצי, ממאדו צ'אם, אנתוני נווקאמה, אוואנס קאנגווה.

עדכון ראשון: 12.8, 19:39

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully