וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה-הפועל עכו: סטנוייביץ' שוקל מחדש את שחרורו של גבאי

12.8.2014 / 11:11

ספק במועדון אם כדאי לשחרר שחקן נוסף. דגני טרם הסכים להצעת הפשרה. עטאא ובוקולי תורגלו יחד בהרכב לקראת עכו

אלעד גבאי שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא יעזוב כל כך מהר. גבאי/אדריאן הרבשטיין

מאמן מכבי חיפה אלכסנדר סטנוייביץ' שוקל מחדש את שחרורו של אלעד גבאי. הסיבה לכך היא לא רק היכולת הטובה שגילה המגן בדקות רבות במחצית השניה מול נצרת עילית, אלא בעיקר גם נושא העברת אוראל דגני. במועדון לא בטוחים שכדי לשחרר את גבאי, שכרגע לא מחזיק בהצעה ממשית בקבוצה אחרת, ובכך להגדיל את מספר השחקנים ה"מנודים". המטרה היא להיפטר מכל החוזים של השחקנים הללו כבר בשבועות הקרובים.

במועדון לא מתרגשים מפסיקת הבורר בעניין אריאל הרוש. שם טוענים כי היו שמחים לשחרר לצמיתות את אביחי ידין וחן עזריאל, אך כרגע הקשר מסרב לעזוב אלא תמורת פיצוי מלא ועם החלוץ נמשכים המגעים לגבי התרת החוזה. לגבי שלומי אזולאי וסארי פלאח, ההערכה היא שגם אם עסקת החליפין עם אוראל דגני לא תצא לפועל, השניים ימצאו קבוצה. "לסארי פלאח הוצע חוזה של 170 אלף דולר, הוא העדיף לחכות לבלגיה ועכשיו הוא בלי קבוצה.

במקרה של השניים האחרים, האינטרס שלנו הוא שיעזבו את הקבוצה, ולא להפך", אמר גורם במועדון. כפי שפורסם בוואלה! ספורט חיפה הגישה הצעת פשרה בעניינו של דגני, והגדילה את שכרו בכעשרה אחוז. אלא שדגני לא בטוח שהוא רוצה לשחק במכבי חיפה ולכן סטנוייביץ', שכבר התלהב מאוד מהאפשרות לצרפו, כבר לא להוט לסיים את העסקה. ביממה הקרובה יתברר סופית האם דגני יעזוב. אם זה לא יקרה, גבאי יתבקש להישאר גם אם ירצה לעזוב בעצמו.

סטנוייביץ' מחפש קשר אחורי זר ומנסה להפעיל לחץ על קידום משאים ומתנים עם שחקנים, בינתיים ללא הועיל. ההערכה היא שאם תושג הפסקת אש קבועה, חיפה תוכל להחתים שחקן כזה בתוך ימים.

חיפה תפתח מחר רשמית את העונה במשחק בית שייערך בנתניה מול הפועל עכו. סטנוייביץ' תרגל הבוקר את ההרכב שלו למשחק, עם הפתעה קטנה במרכז השדה: עטאא ג'אבר הצעיר יפתח לצד גוסטבו בוקולי. הסיבה לכך היא הרצון לאפשר לקובי מויאל, שרק חזר לאימונים לאחרונה, לחזור לכושר משחק מלא. שינוי נוסף שצפוי: טאלב טואטחה אמור לפתח במקום שמואל שיימן, אחרי ששוחרר מהנבחרת הצעירה עקב בעיות אישיות ושב לישראל.

מכבי חיפה, הרכב משוער: ולדימיר סטויקוביץ', אייל משומר, דקל קינן, אדין צוצאליץ', טאלב טואטחה, גוסטבו בוקולי, עטאא ג'אבר, חן עזרא, יוסי בניון, אלון תורג'מן, מוחמדו אידריסו.

הפועל עכו, הרכב משוער: דודו גורש, שניר משען, משה מישאלוב, ברניסלב יובאנוביץ', בן תורג'מן, יוסי דורה, אמייה טגה, ז'וליאנו ספדאסיו, יובל אבידור, אמיר האדז'יץ', חמדי סליחי.

בנושא אחר: ביום חמישי (17:30) יפתחו שערי סמי עופר לטובת אוהדי הקבוצה, שם ייערך לראשונה אימון. כ-13,400 מנויים נמכרו עד כה.

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מחפש קשר אחורי. סטנוייביץ'/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully