וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת תארח את בלגיה בארץ? ההחלטה נדחתה לסוף אוגוסט

12.8.2014 / 17:40

אבי לוזון, רותם קמר, נציגי ההתאחדות הבלגית וראשי אופ"א נפגשו בקרדיף וסיכמו להחליט על מיקום משחק מוקדמות יורו 2016 לקראת סוף החודש, בתקווה שעד אז יאפשר המצב הבטחוני את אירוח ההתמודדות בטדי. כמו כן, הועלו תאריכים חלופיים לקיום המשחק בישראל

שחקני נבחרת בלגיה. רויטרס
יגיעו ארצה? הסיכויים גוברים. נבחרת בלגיה/רויטרס

האם הנבחרת של אלי גוטמן תוכל לארח את בלגיה ב-9 בספטמבר באצטדיון טדי, כמתוכנן? כרגע עדיין לא ברור, אולם היום (שלישי) קיבל המחנה הישראלי בשורות טובות בנושא. בפגישה שהתקיימה בקרדיף בין נציגי ההתאחדות הישראלית, היו?ר לשעבר אבי לוזון והמנכ?ל רתם קמר, לבין נציגי ההתאחדות הבלגית וראשי אופ?א, סוכם כי ההחלטה על קיום המשחק תידחה עד לשבוע האחרון של חודש אוגוסט, בתקווה שעד אז יאפשר המצב הבטחוני את קיום המשחק בארץ.

כמו כן, העלו לוזון וקמר מספר תאריכים חלופיים לקיום משחק מוקדמות יורו 2016 בארץ והבלגים הבטיחו לחזור עם תשובה בתוך זמן קצר. יו?ר ההתאחדות, עופר עיני, עודכן בהתפתחויות ובירך על ההתקדמות החיובית.

אריאל הרוש צפוי לקבל זימון לנבחרת ישראל למרות שעזב את בית"ר ירושלים אתמול. על פי התכנון, שלושת השוערים שיוזמנו לקראת בלגיה הם אופיר מרציאנו, גיא חיימוב והרוש. העובדה שהרוש לא מתאמן עם קבוצה לאחרונה, אינה מחלישה את מועמדותו לנבחרת כרגע. בנבחרת מאמינים שהרוש ימצא קבוצה עד סוף החודש, ויחזור לאימונים סדירים שאף יאפשרו לו לפתוח מול הבלגים.

בנבחרת עוקבים אחר טוטו תמוז, שנמצא בכושר טוב במדי פטרולול, ואם ימשיך בכושר הזה עד פרסום הסגל (סוף החודש), ייתכן שיקבל זימון. הבלם טל בן חיים יוזמן לסגל, כשגם רמי גרשון, תומר חמד ועומר דמארי יקבלו זימון. שחקנים נוספים שנמצאים חזק בתמונה: מונס דאבור ובן שהר. ההחלטה לגבי אבי ריקן תיקבע בהתאם לדקות המשחק שיקבל. בינתיים, אלי גוטמן ועוזריו עוקבים אחר הפציעות של איתי שכטר וליאור רפאלוב (לא התלבשו במדי נאנט וקלאב ברוז' בסוף השבוע), אך שניהם צפויים להיות כשירים כבר בימים הקרובים.

בנבחרת מחכים להודעה רשמית לגבי המקום בו יתקיים המשחק. אם אכן ייערך בקפריסין, כפי שמסתמן כעת, הנבחרת תמריא ביום ראשון, שביעי בספטמבר, לקראת המשחק שייערך יומיים מאוחר יותר. בכל מקרה, גוטמן מתכוון לכנס את הנבחרת כבר ב-1 בספטמבר, והיא תערוך אימונים במשך ארבעה ימים ברציפות לקראת ההמראה.

אריאל הרוש שוער נבחרת ישראל. ברני ארדוב
עדיין זוכה לאמונו של גוטמן. הרוש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully