וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוסטיג: "המטרה שלנו לחזור עם מדליה"

11.8.2014 / 22:50

המשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים לנוער המריאה, מנכ"ל הוועד האולימפי: "הזדמנות עבור בני הנוער להיחשף לאירוע גדול"

המשלחת הישראלית לאולימפיאדת הנוער. ברני ארדוב
14 ספורטאים מענפים מגוונים. המשלחת הישראלית לנאנג'ינג/ברני ארדוב

המשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים לנוער בנאנג'ינג המריאה הערב (שני) עם שמונה ספורטאים ושש ספורטאיות שיתחרו בענפי האתלטיקה, ג'ודו, התעמלות מכשירים ואומנותית, טניס שולחן, טריאתלון, קשתות, שחייה ושייט. מי שיישא את דגל ישראל בטקס הפתיחה הוא הגולש יואב עומר שהוכתר בחודש שעבר כאלוף אירופה לנוער.

גילי לוסטיג, מנכ"ל הוועד האולימפי, סיפר לפני יציאת המשלחת: "זה אירוע גדול מאוד. זו הפעם השנייה שהמשחקים האולימפיים נערכים ובסינגפור היו לנו הצלחות יפות מאוד. זו הזדמנות עבור בני הנוער להיחשף לאירוע גדול כהכנה לקראת המשחקים האמיתיים. מדובר ב-3,500 ספורטאים הטובים ביותר בגילם שמשתתפים בכל הענפים".

לוסטיג הזכיר גם את ההצלחה של יעקב טומרקין בסינגפור שנמשכה גם בלונדון: "ראינו כבר את טומרקין שהשתתף בסינגפור והצליח לאחר מכן. אנחנו רוצים לחזור עם מדליה ויש לנו סיכויים לעשות את זה בענפים המסורתיים שלנו כמו השייט, הג'ודו, ההתעמלות האומנותית והשחייה".

לוסטיג התייחס לשאלה גם אם יש סיכוי שמישהו מהספורטאים ישתתף בריו בעוד שנתיים, והשיב: "קשה לדעת מה יהיה לקראת ריו. הצעירה במשתתפות לינוי אשרם רואה בקצה העיניים את הסיכוי להגיע לשם. זה טוב שיש מישהי שמידפקת על הדלת כמתעמלת שלישית שנאבקת על המקום בריו. גם בשחייה יכול להיות שמישהו יצליח להגיע לשם".

במשלחת נמצאים השחיינים מארק חינאווי, עידו הבר, יעל דניאלי וזוהר שיקלר, השייטים יואב עומר ונוי דרהין, הג'ודוקא עידן ורדי, טניסאית השולחן ניקול טרוסמן, המתעמלת האומנותית לינוי אשרם, המתעמל ארטיום דולגופיאט, האתלטים דניס גולדובסקי וגל סיני, מאיה רייסין (קשתות) ועמרי בהט (טריאתלון).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully