וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן מימון יפרוש בתום העונה הקרובה

11.8.2014 / 18:35

קפטן הפועל ראשון לציון, 39, אמר: "רוצה שבעונה האחרונה שלי נזכה בכל התארים". הקבוצה תפריש את החולצה מספר 9

שחקן הפועל ראשון לציון בכדוריד עידן מימון. קובי אליהו
קריירה מפוארת. מימון/קובי אליהו

קפטן הפועל ראשון לציון בכדוריד, עידן מימון, הודיע היום (שני) שהוא יפרוש ממשחק פעיל בתום העונה. הכדורידן שיחגוג יום הולדת 40 בנובמבר, אמר את הדברים במהלך מסיבת העיתונאים של הקבוצה לכבוד פתיחת העונה.

"אנחנו במועדון המפואר בישראל", אמר מימון, "לפי האימונים אני מרגיש מצוין ולא מרגיש נחות מאף ילד בן 20. העונה הקרובה תהיה האחרונה שלי ואני רוצה שהיא תסתיים עם כלל התארים. להתחיל עונה בידיעה שזו העונה האחרונה - זה מוסיף 'דרייב' נוסף. קשה לי לחשוב כרגע על היום של אחרי".

יו"ר המועדון, דודי פלח, הודיע שלאחר מימון אף שחקן לא ילבש בהפועל ראשון לציון את החולצה מספר 9. מימון עלה לקבוצת הבוגרים של הפועל ראשון לציון ב-1990 והוא משחק בה מאז ועד היום, למעט שנתיים בפולינגן וגופינגן הגרמניות (2000-2002). הוא זכה עם הקבוצה ב-13 אליפויות ו-11 גביעים ומשמש שיאן ההופעות והשערים בנבחרת ישראל עם 636 כיבושים ב-168 משחקים.

אבישי סמולר שאותו אימן מימון כנער ובהמשך קיבל אותו לקבוצת הבוגרים אמר: "אני בהתחלה של שיקום ארוך ולצערי זו פציעה קשה ואף אחד לא יודע בדיוק מתי אחזור. הפועל נותנת לי את כל הכלים ואני עובד קשה מאוד. זה שגילינו שזו העונה האחרונה של עידן נותן לי דחיפה נוספת לעזור בכל דבר, אפילו בהגשת מים לעידן תוך כדי משחק, העיקר לזכות בשבילו ובשבילנו בדאבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully